Wpis z mikrobloga

Zawsze myślałem że u każdego jest taka opcja, niezależnie czy za pobraniem, czy bez, zanim cokolwiek podpiszesz sprawdzasz czy nie jest rozwalone, albo czy się zgadza. Podpis jest potwierdzeniem że z przesyłką jest wszystko ok.
  • Odpowiedz
@Saute: Tak, ale tylko wtedy gdy zewnętrzne opakowanie przesyłki jest uszkodzone, nie oszukujmy się, zdarza się to rzadko. Ja jako kurier piszę 1 protokół na 1000 doręczanych paczek. Dawniej częściej, ale nadawcy z biegiem lat w końcu nauczyli się odpowiednio pakować towar. Jedynie dziwi mnie stanowisko DPD, chyba ktoś nie doinformowany udzielał odpowiedzi.
  • Odpowiedz
@Saute @Kranowianka: Prawo przewozowe nie dopuszcza możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki przed uiszczeniem opłaty pobrania i pokwitowania odbioru paczki. Firma kurierska nie może odpowiadać za to czy sprzedawca przesłał właściwy produkt. Natomiast po pokwitowaniu przesyłki można poprosić kuriera aby zaczekał aż otworzysz przesyłkę i jeśli np. okaże się że jest uszkodzona, wówczas należy spisać protokół szkody. Pamiętajcie, że na spisanie protokołu szkody macie nawet 14 dni (w zależności od firmy kurierskiej). Więcej
  • Odpowiedz
  • 0
@AlleKurier: Dziękuję, poczta polska oferuje taką usługę. Przyjeżdża otwieram sprawdzam czy jest kompletne pudełko w moim przypadku tłumik do motocykla obejmy śrubki i sprężyny jeśli tak płacę. Jeśli nie zaklejamy i jedzie z powrotem.
  • Odpowiedz