Wpis z mikrobloga

#gdansk #multimedia #internet
Od kilku dni co parę godzin rozłącza mi Internet. Czy ktoś ma podobnie? Okolice Alfa-Centrum. Nie wiem, czy coś u mnie jest nie halo czy po prostu mają problemy techniczne na tym obszarze.
I czy ktoś może się orientuje w jakim czasie Multimedia realizuje zgłoszenia/reklamacje złożone przez ich ebok? Bo nie dostałem ani żadnego potwierdzenia, ani nic. Wolałbym nie dzwonić na infolinię tylko załatwiać sprawę w formie pisemnej.
  • 15
@ripp1337: miałam multimedie przez ostatnie 2 lata. Czysta katorga, internet sobie po prostu padał co jakiś czas. Reklamacje realizują dość szybko, kwestia dogadania się, ale w praktyce to wygląda tak, że przychodzi pan podkreci kabelki w routerze, pogmera w skrzynce na dole i internet o dziwo nagle jest aż nie postanowi się znowu #!$%@?ć.
@ripp1337: ja spierniczylam do UPC w końcu bo nie szło wytrzymac i nikt nie potrafił powiedzieć czemu nie działa. Internet działał przez 2h potem się wypierniczal i trzeba było wszystko resetowac by znowu wlazl do sieci, a fakt ze przychodził pan i wkrecal kity, ze kable źle przykrecone był szczytem. Z praktyki wiem tez, ze jeśli nie "wydzwonisz" swojego to gówno osiagniesz.
@ripp1337: Też mam ostatnio problemy z netem. Potrafi paść 2-3 razy na dzień. Byli technicy (pisałem zgłoszenia na fb, szybko odpisują) to mówią, że wszystko ok. A po ich wizycie znów padł. Padnie jeszcze raz, napiszę znów bo myślę, że to chiński gówniany modem zdycha.
@atencjaqueen: Ja znowu ma problem z UPC, bo czasami strasznie zamula, natomiast Multimedia od trzech lat tylko dwa razy miała awarię poważniejszą- wydaje mi się, że dużo zależy od lokalizacji.
@ripp1337: Także zauważam problem, region w sąsiedztwie. Zrywa niemiłosiernie, a technik od nich który przyszedł sprawdzić wyśmiał poprzednich techników, którzy zakładali łącze i powiedział że mają problem na tym obszarze.
@atencjaqueen: nie próbowałem, bo mieszkam w kilku miejscach i akurat tam gdzie mi się to dzieje, to przeważnie leżę już w łóżku i korzystam z przeglądarki w telefonie i strasznie mi się nie chce niczego robić.
@atencjaqueen: @ilopan33: @JBZM: @Lew_Bartosz:
Napisałem im w niedzielę wiadomość na e-boku z opisem problemu. Dziś ok. 15 zadzwonił konsultant i poinformował, że przez ostatnią godzinę wszystko było ok i jeśli jest problem, to tkwi on w routerze. Nie wiem, czy jest problem z routerem, ale na godzinę przed tym telefonem net już działał ok i do teraz ani razu nie zerwało. Więc warto pisać ; )
@ripp1337: W ogóle jaki masz model tego routera i jak ci zrywa połączenie? Ja mam cisco 3825 i lampka na początku us mruga później gaśnie i zaczyna ds mrugać. Wtedy odłączam wszystko zostawiam tylko zasilania i włączam i jakoś zaskakuje z powrotem.
@JBZM: Ja restuje cały szajs z poziomu modemu, który mam od nich. Mój router to jakiś randomowy Pentagram Cerberus, którego kupiłem w markecie. Póki co 3h bez zerwania, więc najdłużej od dawna. Faktem jest, że zrobiłem trochę "porządku" z netem, podłączyłem wszystko na nowo itd. A może oni coś mieli nie tak i się zreflektowali.