Wpis z mikrobloga

Cześć Mircy, pomóżcie ziemniakowi. Chciałabym kupić sobie #rower mtb. Dotychczas pomykałam na Rockriderze 5.1 - na wrocławskie ulice i wycieczki starczał, jednak od momentu pierwszego podjazdu na Ślężę pokochałam jazdę po górach i chciałabym zainwestować w coś lepszego.

Budżet: do 3k, ze skłonnością do dopłacenia jeżeli będzie warto.
Czego oczekuję? Przede wszystkim więcej przełożeń, bo na tym draniu decathlonowskim podjeżdżać to podjeżdżałam, ale było to okupione licznymi epitetami.
Ważne info: mam 155cm wzrostu i 51kg masy, doczytałam że przy takiej budowie to tylko amortyzatory powietrzne.

Znalazłam TAKI ROWER, czy ktoś mógłby mnie oświecić czy to dobry/zły wybór i dlaczego oraz ewentualnie doradzić?

Przypominam, że jestem totalną zielonką, bardzo chciałam wdrożyć się w temat, podjęłam milion prób, ale cały czas mnie to przerasta. Dzięki z góry za wszelaką pomoc. Piątka!
  • 24
@villemo69: może coś takiego? http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tempt.2/24530/89373/#overview
główna różnica to standardowe teraz w góralach koła 27,5, trochę lepszy osprzęt. Przy takiej wadze masz o tyle lepiej że nie masz co się martwić że hamulce są słabsze itd:) Zwróć uwagę też na napęd. Teraz się odchodzi od 3x9 i 3x10 na rzecz 2x10. Główna zaleta to mniej machania manetkami, ale to są droższe napędy. Rower który wstawiłaś ma największą zębatkę 32 na kasecie, mimo
@villemo69: jak ja kupowałem rower to patrzyłem w jakich przedziałach cenowych jest rower z jakim osprzętem. I potem porównywałem ceny. Ja tego swojego kupiłem w gospodzie i osprzęt miał taki 1do1 jak w krossie 400zl droższym.okazalo się, że tama jest po prostu przemalowana, a to byl ten sam rower, bo jakiś deal był pomiędzy firmami, wiec warto porównywać rowery z takimi biedasklepami ;p