Wpis z mikrobloga

Udało mi sie rozkminić jak robić animacje do 3dmaxa za pomocą kinecta. Tutaj pierwsza próbka animacji. Zamiast modelu Ellis'a z L4D2 możemy podpiąć każdy model jaki znajdziemy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Renderowałoby sie chyba z kilka godzin ale kumpel użyczył mi swojej jednostki i zrobiliśmy renderowanie po sieci. Dopiero zaczynam bawić sie w 3dsmax więc moja wiedzia na temat całego programu jest dość mała ale mam nadzieje ze wkrótce ogarne to i owo :P

#komputery #3dsmax #animacja
Syrenamen - Udało mi sie rozkminić jak robić animacje do 3dmaxa za pomocą kinecta. Tu...
  • 2
@cristo4o: Do przechwytywania ruchu uzywam programów Ipi Software (Ipi Recorder i Ipi MotionCap Studio) Recorderem przechwytujesz ruchy a MotionCap Studio wyciągasz dane w formacie BHV. Potem po prostu stawiasz szkielet w 3dmax i importujesz plik z animacja