Wpis z mikrobloga

Elo, kto jest ogarem z tego super IDE jakim jest visual studio 2015 community?

Tworzę projekt .NET framework 4.5.2 windows phone 8.1 pivot.
I chcę użyć System.Windows.Shapes msdn.microsoft.com/en-us/library/system.windows.shapes.aspx
no i się nie da. Nie widzi tego.
A jak klikam add references to nic tam do wyboru nie mam.
Nie, nie znam się na .net.. Ale muszę na uczelnie projekt zrobić. Powinienem skądś ściągnać jakąś dllke najpierw? Jak tak, to skąd? http://stackoverflow.com/questions/576622/how-do-i-include-system-windows-shapes bo tej odpowiedzi nie kumam totalnie. Gościu pytał się o pakiet, a ten mu dał klasę..
Kto wymyślił takie zarządzanie libami? -.- maven ftw..

W c# piszę, ale w unity skrypty, libek nie musiałem dołączać jeszcze żadnych. Na tym kończy się moja znajomosć '.net' No i na WP7 napisałem platformówkę w XNA :D mini. Ale VS2010 chyba łatwiejsze było.

#csharp #dotnet #programowanie #visualstudio #tutorial4dummies
  • 6
@Sarseth: pytanie jakiego typu aplikację robisz, w WinRT na pewno nie ma tej przestrzeni nazw (aplikacja universalna), za to w Silverlight powinna być (nie mam 100% pewności). Generalnie musisz zwracać uwagę co gdzie jest dostępne, zawsze na MSDNie jest na dole podana kompatybilność, nie jest tak, że wszystko jest dostępne wszędzie
@Sarseth: System.Windows.Shapes to namespace tak jak zresztą jest napisane na stronie którą zalinkowałeś. Każda biblioteka może implementować klasy z wielu przestrzeni nazw. Dlatego klasy w jednej przestrzeni nazw mogą być zaimplementowane w wielu bibliotekach.
Te klasy, które szukasz np (Ellipse znajdują się w bibliotece PresentationFramework.dll, która jest częścią frameworka WPF.

Ale skoro Ty mówisz, że korzystasz z Silverlighta (który jest również frameworkiem .NET-owym ala WPF) to on będzię korzystał z