Wpis z mikrobloga

#adwokatdiabla #fallout #fallout4 #wielooczekmabuldupy #gry #rpg

Primo #!$%@?łem Tacticsa i Van Bauern bo są nie kanoniczne...
Na żółto i czerwono zaznaczono skille które są synonimami, albo są powiązane ze sobą... Na niebiesko są skill o których ja zapomniałem a grałem naście razy w F2 i kilka w F1...

W F4 perki są odpowiedzialne za odpowiednie skille i co ciekawe skoki są o 20% podobnie jak w F2 kiedy miało się Int 10 i 20 punktów co poziom do rozdysponowania...

Teraz przykłady korelacji prek/skill w Fallout 4...

Iron Fist - Melee Weapons

1 STR 1 Channel your chi to unleash devastating fury! Punching attacks do 20% more damage to your opponent.

2 STR 1, LVL 9 Punching attacks now do 40% more damage and can disarm your opponent.

3 STR 1, LVL 18 Punching attacks now do 60% more damage. Unarmed Power Attacks have a chance to cripple one of your opponent's limbs.

4 STR 1, LVL 31 Punching attacks now do 80% more damage. Unarmed Power Attacks have an increased chance to cripple one of your opponent's limbs.

5 STR 1, LVL 46 Punching attacks now do double damage. Criticals in V.A.T.S. will paralyze your opponent.

Heavy Gunner - Big guns

1 STR 5 Thanks to practice and conditioning, heavy guns do 20% more damage.
2 STR 5, LVL 11 Heavy guns now do 40% more damage, and have improved hip fire accuracy.
3 STR 5, LVL 21 Heavy guns now do 60% more damage. Hip fire accuracy is increased even more.
4 STR 5, LVL 35 Heavy guns now do 80% more damage and have a chance to stagger your opponent.
5 STR 5, LVL 47 Heavy guns now do double damage.

Medic - Medicine

1 INT 2 Stimpaks restore 40% of lost Health, and RadAway removes 40% of radiation.
2 INT 2, LVL 18 Stimpaks restore 60% of lost Health, and RadAway removes 60% of radiation
3 INT 2, LVL 30 Stimpaks restore 80% of lost Health, and RadAway removes 80% of radiation
4 INT 2, LVL 46 Stimpaks and RadAway restore all lost health and radiation, and work much more quickly.

Inne perki polepszają parę skilli na raz itd... Ja #!$%@?..
Wolvi666 - #adwokatdiabla #fallout #fallout4 #wielooczekmabuldupy #gry #rpg

Primo ...

źródło: comment_at2BTnzZMzm5ftm7SYNGB5AyHmD9YTEc.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
@tohuvabohu: Nie zapominaj, że Interplay sam odszedł od GURPL w F:Bos, a też tam był rzut izometryczny...

i Fallout 4 ma wszystkie prawa do bycia cRPG... bo cRPG nie definiuje używania jakiegokolwiek podręcznika RPG, ale to prawda, że pierwsze cRPG bazowały na wydawanych w latach 70tych podręcznikach...
  • Odpowiedz
@Wolvi666: Nie zapominam. Sam wytykasz tamtemu porównaniu manipulację, a odstawiasz tym razem własną.
Powołujesz się na system z gry, która była tworzona bez udziału pierwotnych twórców, po raz pierwszy na konsolę, pozbawioną otwartego świata, kompletnie inną w swoim zamyśle. I to nie ma ani śladu rzetelności.

Ja nie odbieram F4 prawa do bycia cRPG, tylko zwracam uwagę na to, że do argumentacji wykorzystujesz grę zupełnie odrębnie gatunkowo. Oczekiwałbyś, że w naparzance
  • Odpowiedz
@tohuvabohu: a jakim gatunkiem jest Fallout 4 jak nie cRPG z otwartym światem... to że świat jest w FPP/TPP czy rzut izometryczny nie ma nic do gadania, bo za celność w Falloutach nie decyduje kursor a współczynniki postaci... one dalej są w Fallout 4 ale nie mają wartości jawnej. Teraz wartość bazową dla każdej broni można modyfikować perkami i modyfikacjami broni. To że można grać nie używając VATS wprowadza element FPS
  • Odpowiedz
@Wolvi666: Na cholerę kolego się tak produkujesz, jakbym zarzucał Twojemu całemu postowi fałsz? Przyczepiłem się jedynie do użycia decyzji Interplaya za czasów BoS na PS2 (komentarz z podlinkowaną wikipedią) jako argumentowi przeciwko krytykom F4.
Ochłoń trochę.
  • Odpowiedz
@Wolvi666: A czy ja powiedziałem, że to dobrze, że przywołują niewydaną grę i Tactics? Wydaję mi się, że przypisujesz mi zbyt dużo światopoglądu na wyrost podczas gdy nie wyrażałem mojej opinii o reszcie sprawy.
  • Odpowiedz
@tohuvabohu: Nie powiedziałeś, i nic do Ciebie nie mam, tylko chciałem obronić swoje podejście do Bethesdy i która mnie nie pali, ani nie mrozi... czy uważam Fallout 3 za złą grę, nie ale nie uważam go też za Fallouta 2, ale uważam że ma prawo być kanoniczny...
  • Odpowiedz
@Wolvi666: F4 i cRPG? oj marzenie ściętej głowy! W moim odczuciu będzie jak w F3, czyli 95% PFS i 5% RPG. Żeby F4 był cRPG musiałby mieć naprawdę solidną fabułę i gracz musiałby poświęcić wiele godzin na czytanie i rozmowę z innymi postaciami, oraz mieć od groma misji głównych i pobocznych. Bethesda raczej trafia do ludzi którzy nie przepadają za czytaniem i myśleniem i zamiast tego wolą się skupić na strzelaniu.
  • Odpowiedz
@Wolvi666: RPG to fabuła, masa questów, interakcji z postaciami i cała zabawa wokół fabuły. W F3 mieliśmy zupełnie co innego. Dlatego Bethesda może jedynie czyścić buty Black Isle Studios, a popularność zyska tylko wśród fanów FPSów.
  • Odpowiedz