Aktywne Wpisy
Aokx +674
Kobiety i ich równość płci #p0lka
SocialM_Center +176
Ale takie chinole, albo amerykance muszą mieć bekę kiedy widzą jak Europa topi się w absurdach. Chociaż zapewne to przez ich lobbing. Wykańczają Europę bez jednego wystrzału. Taka nowoczesna #wojna
#bekazlewactwa #europa #konfederacja
#bekazlewactwa #europa #konfederacja
#gry
#ethancarter
Z ciekawości zainstalowałem wersję Vanishing of Ethan Carter Redux, dla tych którzy nie wiedzą, w poprzedniej wersji, czyli tej głównej użyty był Unreal Engine 3, w Redux jest użyty nowy - UE4.
Rzucam wam kilka screenów żebyście sami ocenili grafikę, niestety nie mam porównania ze zwykłą wersją.
Wiem jedno - wydajność spadła, przynajmniej o połowę.
Sprzęt - i5 4460 turbo 3,4 GHz na 4 rdzeniach + r9 280 @ 1075/6000
Ustawienia jakości: wszystko na max, antialiasing: TAA - najnowsza, najładniejsza i najbardziej wymagająca metoda, dostępna tylko w UnrealEngine 4.
Na potrzeby screenshotow rozdzielczość 2560x1440, dynamiczna rozdzielczość 200% zatem gra renderuje obraz w 5120x2880 (5K). W takim wyżyłowaniu mam około 5-10FPS.
W normalnym graniu (1080p, bez upscalingu i FXAA zamiast TAA) mam 50-70FPS.
Komentarz usunięty przez autora
@lerner: Muszę w końcu samemu przejść bo wygląda to świetnie.
Dla TAA manual zaleca włączenie 200% dynamic resolution.
@Murzinio: polecam