Wpis z mikrobloga

#pcmasterrace
#gry
#ethancarter

Z ciekawości zainstalowałem wersję Vanishing of Ethan Carter Redux, dla tych którzy nie wiedzą, w poprzedniej wersji, czyli tej głównej użyty był Unreal Engine 3, w Redux jest użyty nowy - UE4.
Rzucam wam kilka screenów żebyście sami ocenili grafikę, niestety nie mam porównania ze zwykłą wersją.

Wiem jedno - wydajność spadła, przynajmniej o połowę.

Sprzęt - i5 4460 turbo 3,4 GHz na 4 rdzeniach + r9 280 @ 1075/6000

Ustawienia jakości: wszystko na max, antialiasing: TAA - najnowsza, najładniejsza i najbardziej wymagająca metoda, dostępna tylko w UnrealEngine 4.
Na potrzeby screenshotow rozdzielczość 2560x1440, dynamiczna rozdzielczość 200% zatem gra renderuje obraz w 5120x2880 (5K). W takim wyżyłowaniu mam około 5-10FPS.

W normalnym graniu (1080p, bez upscalingu i FXAA zamiast TAA) mam 50-70FPS.
l.....r - #pcmasterrace
#gry
#ethancarter

Z ciekawości zainstalowałem wersję Van...

źródło: comment_OQYqnANS0SsPuIaclEMpIuAoXVjW26Pa.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz