Wpis z mikrobloga

@Lipcow3: jeżeli w umowie jest do 300, to jest do 300, tak samo jak masz do 80 mbps, to jest od 20 do 80 mbps. Nie pamiętam dolnej granicy tego internetu 300mbps, ale mogę dopytać kolegów z działu
  • Odpowiedz
@Lipcow3: co wy ludzie macie z tymi doświadczeniami innych? :D przecież to jest zależne od tego, jakie są aktualnie możliwości w danym regionie, u innych może być wszędzie 300, u Ciebie może być 30 :D
  • Odpowiedz
@Lipcow3: Internet FTTH świadczymy w 3 opcjach 100 Mb/s (ściąganie 100 Mb/s, wysyłanie 10 Mb/s), 300 Mb/s (ściąganie 300 Mb/s, wysyłanie 30 Mb/s), 600 Mb/s (ściąganie 600 Mb/s, wysyłanie 60 Mb/s). Dla usługi nie ma widełek zakresu prędkości. Jeżeli zawierasz umowę na 100 Mb/s, 300 Mb/s czy 600 Mb/s to taką prędkość rzeczywiście osiągasz. Dostępność usługi pod konkretnym adresem można sprawdzić na stronie http://www.orange.pl/prt/service_availability_check .
  • Odpowiedz
@Lipcow3: Sprawdzaliśmy działanie dekoderów na TV w rozdzielczości 1080p i menu działało poprawnie, a wszystkie opcje były widoczne. Prosimy sprawdź ustawienia proporcji ekranu w menu telewizora, a jeżeli dalej będzie problem to prosimy o bezpośredni kontakt z działem technicznym pod numerem 801 505 505.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@OrangeEkspert: Faktycznie menu działa poprawnie i wszystkie opcje są poprawnie widocznie ale proszę porównajcie to z menu dekodera Nc+ a różnica jest kolosalna. Dziś zauważyłem, że dekoder reaguje strasznie wolno. Po wybraniu opcji P+ lub P- na pilocie, kanały zmieniane są z około 10 sekundowym opóźnieniem.
  • Odpowiedz
@Lipcow3: Spróbuj uruchomić ponownie dekoder. Możesz również wybrać na pilocie kombinację klawiszy DCD (niebieski, żółty, niebieski) i w wyświetlonym menu nacisnąć opcję "zresetować". Po wykonaniu tej czynności sprawdź czy usługa działa prawidłowo. Jeżeli problem nie zniknie zachęcamy do telefonicznego kontaktu z nami pod numerem 801 505 505.
  • Odpowiedz