Wpis z mikrobloga

@Paputka: Mi też dzisiaj przy próbie płatności wyskoczyło potwierdzenie kodu CSV i pobrało jakieś grosze, a płatności oczywiście nie dokonało..
Do tej pory nie miałem żadnych problemów z tą kartą..
Przerwa modernizacyjna zakończyła się wczoraj rano. Natomiast w sprawie wyjaśnienia opisanych przez Ciebie spraw, prosimy o kontakt z mLinią.

Pozdrawiamy,
Zespół mBanku

Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@Paputka: miałem przed chwilą podobną sytuację. Chciałem kupić grę przez PSN, jednak nie mogłem zakończyć operacji, wyglądało że sklep odrzucał kartę. Teraz na koncie PSN mam kilka operacji na kwotę 0,00 a na portalu mbanku widzę, że moje konto zostało obciążone jakąś groszową sumą. Daj znać gdy coś będziesz wiedziała, ja już wysmarowałem maila do obsługi PSN, ale widać to mbank ma jakiś problem
@ZespolmBanku: może się wypowiecie?