Wpis z mikrobloga

#java #programowanie #androiddev

Cześć!

Mam taki problem (jestem trochę początkujący). Chciałbym sobie z pomocą gsona sparsować jsona do obiektu, następnie ten model/obiekt chciałbym przekazać do powiedzmy bazy danych (realm.io w tym przypadku).

Mam sobie oto takiego jsona: http://api.openweathermap.org/data/2.5/weather?lat=47.73476&lon=-1.5919&units=metric
Parsuję sobie go do takiej klasy i wszystko jest pięknie:

public class CurrentWeather extends RealmObject {

public class Weather {
private int id;
private String main;
private String description;
private String icon;

...gettery settery
}

public class Main {
private double temp;
private double pressure;
private double humidity;
private double temp_min;
private double temp_max;

...gettery settery
}

public class Wind {
private double speed;
private double deg;

...gettery settery
}

public class Clouds {
private long all;

public long getAll() {
return all;
}
}

public class Sys {
private int type;
private long id;
private double message;
private String country;
private long sunrise;
private long sunset;

...gettery settery
}

@Ignore (adnotacje realm, ponieważ nie rozumie zagnieżdżonych klas - trzeba mu sygnalizować żeby je ignorował)
private List weather;
@Ignore
private Main main;
private long visibility;
@Ignore
private Wind wind;
@Ignore
private Clouds clouds;
private long dt;
@Ignore
private Sys sys;
private long id;
private String name;
private int cod;

GETTERY I SETERY...

}

Ale realm.io nie kuma zagnieżdżonych klas, dlatego też muszę w jakiś sposób zdeserializować tego jsona (z pomocą gsona) i odpowiednio zmodyfikować klasę aby oprócz zagnieżdżonych klas miała w swojej strukturze dodatkowo zmienne typu
String weather_max = "wstaw tu Main.getTemp()" czy String pressure = Main.getPressure()....itd na potrzeby realm.io

Ktoś wie jak to sensownie ograć? A może niepotrzebnie się tak przejmuję i powinienem pójść na jakąś łatwiznę?