Wpis z mikrobloga

  • 0
@adirys: zobacz jak wyglada blokada walu do z14xep i dopiero ocen jej przydatnosc przy tej robocie ;) dodatkowo wymienialem popychacze bo chodzila jak diesel
  • Odpowiedz
  • 2
@Mam_na_imie_czosnek: kolega z moderacji elektrody? XD
@Namenick: wlasnie w tym moj blad :/
@adirys: przy wymianie lancucha jest ok, jak zwalasz czapke i wymieniasz popychacze hydrauliczne to mozesz ja sobie w tylek wsadzic.
@Ciasto_hirol: nie nazywam siebie mechanikiem, bardziej zajmuje sie elektronika i elektryka samochodowa, zreszta 19lvl here i dopiero sie ucze ;) mialem poczatkowo wstawiac drugi motor bo mam taki sam ale stwierdzilem ze skoro obecny na
  • Odpowiedz
@mickovsky: mój drogi, w tym aucie, jak ustawiasz rozrząd to są 3 elementy
1. Do ustawienia zapłonu taki półokrągły element (czapka) co jest wyzej w komentarzach
2. Do zablokowania wału korbowego bolec - jest on z przodu silnika po lewej strony (jak jesteś przodem do auta)
3. Do zablokowania wałków rozrządu - płaskownik - z prawej strony wałków masz rowek na ten płaskownik i musisz do obu wsadzić cienki płaskownik jednocześnie
  • Odpowiedz
@mickovsky: faktycznie jak na elektrodzie...zaraz się dowiesz, że masz klucze z czarnej listy ;) wg mnie najwięcej się człowiek uczy jak coś #!$%@? i musi wykminić jak się z tej dupy wydostać. Powodzenia i daj znać czy się udało!
  • Odpowiedz