Wpis z mikrobloga

Każdy post czytamy i zawsze rozwiązujemy każdą sprawę jak ktoś ma jakiś problem lub pytania prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Kierownik Sklepu
  • Odpowiedz
@jacekbobak: Przesłane zostały dokumenty rejestrowe i zaproponowane rozwiązanie telefonicznie jak i również e-mailowo a zwrotu dokonamy zgodnie z ustawa do 14 dni od daty doręczenia przesyłki zwrotnej ( w tym wypadku był zakup na firmę i zgodziliśmy się na zwrot mimo tego ze nie mamy na to obowiązku)
  • Odpowiedz
10 grudnia 2015 dostałem wreszcie paczkę (zamówienie z 24 listopada). Widzę, że mam trochę szczęścia bo sprzęt jest nowy (dwa tablety), zapakowany i nie mam większych zastrzeżeń. Szkoda, że kosztowało to tyle nerwów. Panowie z e-mixnet popracujcie nad komunikacją z klientem.
  • Odpowiedz
Mam podobny problem ze zwrotem mikrofali. Sprzedawca twierdzi że wysyła do mnie swojego kuriera po odbiór a mija juz 2 tygodnie i nic na maile nie odpowiadają a telefon odbiera jakiś burak jakby to robił za kare... Kontaktowałem się z UOKiK , powiedziano mi że jak nie dojdzie do wymiany w ciągu miesiąca od deklaracji zwrotu to można iść na drogę sądową, i tak zrobię.
  • Odpowiedz
Zamówiłem brązowy tablet a przysłano mi biały. Dodatkowo zapakowany był w nieoryginalną folię. Po kontakcie mailowym, sklep zdeklarował się, że prześle mi brązowy i wyśle kuriera po biały tablet. Czekałem więc na przesyłkę. Niestety po kilku tygodniach oczekiwania na kuriera i dziesiątkach maili zapewniających, że tablet już wysłano, niestety nie doczekałem się. Napisałem więc do firmy e-mixnet.pl z żądaniem zwrotu pieniędzy za tablet oraz odesłałem im go kurierem. Sklep odpisał, że żadna
  • Odpowiedz
NIE POLECAM E-MIXNET!
Dokonalam zakupu na stronie e-mixnet.pl i nie moglam doczekac sie na przesylke.... ponizej opis calej transakcji
W trakcie zakupu przy wybranym towarze widnial czas wysylki 48 godzin. Zakup i zaplata nastapila w dniu 28.11.2015 (sobota), zamowienie po wczesniejszym mailowym potwierdzeniu zamowienia uzyskalo status w trakcie kompletowania. We wtorek 01.12 zapytalam mailowo kiedy przewiduja wysylke i dostalam swietna wiadomosc "dzisaj wyslemy". Uradowana podziekowalam za wiadomosc. Wysylka miala byc realizowana do
  • Odpowiedz
Oszusci zlodzieje .brak mozliwosci dogadania sie z niby kierownikiem sklepu .Nie polecam nikomu tego sklepu .Chyba ze ma duzo czasu na cokolwiek zalatwienie . Ja taki czas znalazlem i nie zostawie tej sprawy .Jeszcze nigdy i w zadny innym sklepie nie zostalem tak potraktowany .Sprawa zgloszona odpowiednim sluzba i jak trzeba bedzie to i dalej.
  • Odpowiedz
Dodam coś odnośnie mego sprzętu zakupionego w tym sklepie,a mianowicie tablet samsung galaxy tab 4 lte od samego początku sam się wyłączał oddałem do serwisu i dalej to samo, badzieff jakich mało tylko do kosza się nadaje,nie dość,że zamówiłem biały a otrzymałem czarny,co wielokrotnie podkreślałem ,że chcę biały to i zapłaciłem za biały a dostałem czarny który jest tańszy 30 zł, tego już nie zwrócili, a najgorsze jest to,że towar wadliwy, jutro
  • Odpowiedz
W dalszym ciagu brak odpowiedzi na zlozona reklamacje nie odbieraja poleconych z pismem reklamacyjnym . A teraz od poczatu .Zakupiem tam telefon .Po dlugim oczekiwaniu przyszedl nie taki .Zgodzilem sie na rabat i to byl blad . Rabatu nie otrzymalem a na dodatek telefon okazal sie byc wadliwy . Rozmowy telefoniczne nie polecam .Sprawa zgloszona do uokik a teraz przyszedl czas na sad!!!
  • Odpowiedz
Czuję się zobowiązana również napisać opinię o tym sklepie, żeby już nikt nie miał złudzeń. Zakupiłam przez sklep e-mixnet telefon Sony Xperia Z3. Sprawa czasu przesyłki i numer listu przewozowego wyglądała identycznie jak w pozostałych przypadkach (po milionie telefonów do sklepu e-mixnet przesyłka doszła po 3 tyg. list przewozowy dostałam dzień wcześniej). Po otrzymaniu telefon nie był w folii ochronnej, a co mnie najbardziej zdziwiło miał przyklejone na wyświetlaczu szkło hartowane, ale
  • Odpowiedz