Jeśli ktoś chce grać w gry z Nintendo DSa, a nie wydawać kasy na DraStic. W teorii to może mu pomóc.
Należy pamiętać, że tej metody nie sprawdziłem "oficjalnie", bo nikt mi nie pomógł (shieet), a na telefonie daje boosta.
Konfiguracja wygląda następująco: Execution Engine: Threaded Interpreter lub lightning Jit. W teorii Jit szybszy, ale goście polecają TI dla szybszej emulacji (uj wie w takim razie)
Jit Block Size: 100
Frame Skip: 9
3D Renderer: OpenGL (w skrajnych sytuacjach Software)
Sound sync mode: Async
Się zdziwiłem dziś, ale po ustawieniu OpenGL i FS na 9 - wszystko działa bardzo płynnie, w 60 FPSach, się zdziwiłem bo FrameSkip powinien działać i albo gra odpala się w 600 FPSach, albo uj wie. Jedyna wada (powiedzmy, że poważna) to na OpenGL animacje w 3D Pokemona się nie odpaliły (jak Black 2 przed Menu), ale po za tym elegancko.
Być może tak samo działa z Linuksem. Na Retroarch niestety dalej jest spowolnienie
Należy pamiętać, że tej metody nie sprawdziłem "oficjalnie", bo nikt mi nie pomógł (shieet), a na telefonie daje boosta.
Konfiguracja wygląda następująco:
Execution Engine: Threaded Interpreter lub lightning Jit. W teorii Jit szybszy, ale goście polecają TI dla szybszej emulacji (uj wie w takim razie)
Jit Block Size: 100
Frame Skip: 9
3D Renderer: OpenGL (w skrajnych sytuacjach Software)
Sound sync mode: Async
Się zdziwiłem dziś, ale po ustawieniu OpenGL i FS na 9 - wszystko działa bardzo płynnie, w 60 FPSach, się zdziwiłem bo FrameSkip powinien działać i albo gra odpala się w 600 FPSach, albo uj wie. Jedyna wada (powiedzmy, że poważna) to na OpenGL animacje w 3D Pokemona się nie odpaliły (jak Black 2 przed Menu), ale po za tym elegancko.
Być może tak samo działa z Linuksem. Na Retroarch niestety dalej jest spowolnienie
#emudroid #android #pingwineknet