Wpis z mikrobloga

@marsellus1: @chrup: Dokładnie, chyba tak robie... chociaż #!$%@? mnie strzela na samą myśł, wydalem juz 23 zł na same przesyłki... Wymieniałem buty na mniejszy rozmiar i rozumiem, że muszę zapłacić za przesyłke w obie strony, ale oni odebrali moje buty 04.09 i gdybym wczoraj nie zadzwonił (09.09) to nadal bym czekał aż odeślą mi włąściwy rozmiar, bo najnormalniej na świecie zapomnieli o mojej paczce... Myślałem, że się troche postarają i
@czlowiekkmen:

Po otrzymaniu paczki z towarem oraz stwierdzeniu naszej pomyłki lub wadliwości towaru paczka z wymieniona para jest odsyłana do klienta oczywiście na nasz koszt. Poniesiony koszt wysyłki pocztowej priorytetowej przy odsyłaniu towaru do nas (zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej) okolo 11-13 zł zostaje zwrócony w paczce zwrotnej.


Wyjątkiem jest sytuacja gdy klient życzy sobie zamianę oryginalnego zamówienia jakie powinien otrzymać na inny model lub inny rozmiar. Nie zawracamy wtedy kosztów
@marsellus1: Nie martwie się reklamacja. Myślę, że koniec końców wszystko skonczy się dobrze, mi po prostu chodzi o stracony czas, buty zamówiłem 28.08 dzisiaj jest 10.09 i dupa, nadal będe sie użerał i kto wie czy nie z samym sklepem a jeszcze z pocztą polską.
Najgorsze jest to ze 18.09 jadę nad może i tak bardzo mocno chce fitować w tych butach na detaku (,)