Wpis z mikrobloga

@Shodan56: Jak tylko Peugeot i Lancia ogarnęli 4WD to szło #!$%@?. Nawet z początku (2 rok B grupy) jak jeszcze wszyscy byli RWD, umoczyli tytuł konstruktorów z Lancią. Wiadomo, że Audi bez wątpienia posiada zasługi w WRC ale cały ten mit wokół S1 Quattro to jedna wielka wydmuszka. Te auta były zdecydowanie bardziej zacofane technicznie od Delty S4 czy 205 T16 a wycięcie kawałka budy w celu ich skrócenia okazało się
  • Odpowiedz
Te auta były zdecydowanie bardziej zacofane technicznie od Delty S4 czy 205 T16 a wycięcie kawałka budy w celu ich skrócenia okazało się niczym innym jak gaszeniem pożaru benzyną.


@Andrzej_K: Ja to wiem, ale mówiąc "szło" nie chodziło mi akurat o wyniki tylko o wrażenia czysto emocjonalne :D
S.....6 - >Te auta były zdecydowanie bardziej zacofane technicznie od Delty S4 czy 20...
  • Odpowiedz
@Shodan56: Zawsze podobał się mi dźwięk R5 w Audi a wygląd - tak, ale tej długiej wersji. Krótka wyglądała jak po wylewie, zwłaszcza przez te spoilery. Tak jak niekwestionowanym królem dżungli jest #!$%@? lew, tak niekwestionowanym królem B grupy był PUG 205 T16 :D
Andrzej_K - @Shodan56: Zawsze podobał się mi dźwięk R5 w Audi a wygląd - tak, ale tej...
  • Odpowiedz
@Andrzej_K: pokazało kierunek w którym trzeba iść, poza tym zaletą i jednocześnie wadą tego auta było to, że miało być bliżej swojego odpowiednika sprzedawanego w salonach - spece od marketingu naciskali by auto rajdowe miało silnik tam gdzie seryjne czyli klasycznie z przodu, Lancia czy Peugeot nie #!$%@? się w tańcu i wstawiali w miejsce tylnej kanapy - jaki miało to wpływ na prowadzenie nie trzeba tłumaczyć.
  • Odpowiedz