Wpis z mikrobloga

@Dolan: Najlepsze są pieniądze jakie się bierze za zrobienie takiego logo dziś. Maźniesz kreskę albo i nie, użyjesz jakieś czcionki Roboto czy innego modnego dziś i już takie Lenovo płaci Ci dziesiątki tysięcy za projekt.
  • Odpowiedz
@Dolan: Material Design, Modern. Wszyscy uderzają w minimalizm. Szczerze lubię minimalizm ale to się kiedyś znudzi i przeje. Póki co jeszcze Apple odstaje z tą swoją kolorystyką. Windows 7 był ostatni kolorowy, potem przyszedł czas na pojedyncze kolory, kafle, kwadraty, wszystko ostre, zero krągłości. Surowe i minimalne.
  • Odpowiedz
@frak: ta jebniesz roboto xD google specjalnie zaprojektował czcionke pod logo i nową identyfikację polecam blog googla ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@bonus: Ale ta czcionka wygląda jak milion innych. Niczego innowacyjnego w niej nie ma i generalnie widać, że zbyt dużo myślenia nad nią nie było. A identyfikacja wizualna to nie tylko czcionka choć w dzisiejszych czasach jak widać tylko do tego zaczyna się to sprowadzać. Czasy innowacyjnych i zaskakujących logosów przepadły już chyba bezpowrotnie. Już chociażby logo z tego tutka jest sto razy ciekawsze, ale co ja się tam znam.
f.....k - @bonus: Ale ta czcionka wygląda jak milion innych. Niczego innowacyjnego w ...

źródło: comment_zES599asgrcjaUrGYa3ZIw89JMU6k9hA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Dolan: @pr0t3r: @kocham_jeze: Pozwolę sobie tylko sprostować, że dziś wszyscy zmierzają do identyfikacji firmy nie po logo ale po logotypie. Drobna acz istotna różnica. Pomija się tzw. sygnet.

@bonus: Kompletnie Cię nie rozumiem z tym zarzutem. Przecież rozmowa się tutaj opiera o logotyp a nie całościową identyfikację wizualną. To, co na tym blogu jest pokazane, to zwykła relacja projektowania tegoż. Wiadomo, że symetria musi być zachowana, co też
f.....k - @Dolan: @pr0t3r: @kocham_jeze: Pozwolę sobie tylko sprostować, że dziś wszy...

źródło: comment_IXkhzIcg8ipIoeHa2w6ZZkGXARiCRxDJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@badyloo: logo trzeba co jakiś czas zmienić ponieważ po takim zabiegu często mówi się o firmie i jej zabiegu (jak w załączonym przypadku), logo najczęściej jest bliżej trendów rynkowych (firma nadąża za rynkiem) oraz nadaje świeżości!
  • Odpowiedz