Wpis z mikrobloga

Macie jakieś doświadczenia z rozwiązaniem umowy z Neostradą (TP)? Jest to w ogóle osiągalne czy raczej nie ma się co męczyć? Wystarczy jakieś dzwonienie i zapisywanie usterek (każdy telefon z usterką zapisują w TP) przez np. 2 miesiące i później zażądać rozwiązania umowy?

Nie interesuje mnie zwrot jakiś kosztów miesięcznych opłat bo to już kiedyś miałem. Chcę mieć po prostu normalnie działający internet.

#prawo #internet #neostrada #telekomunikacja #pytanie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Vojak: Ja miałem specyficzny przypadek kilka lat temu. Nie działał internet ponad miesiąc, codziennie dzwoniłem, przyjeżdżali fachowcy. Po miesiącu zadzwoniłem żeby zerwać umowę, powiedzieli, że nie powinno być problemu skoro nie działał przez miesiąc (wcześniej próbowali jeszcze odwlec od decyzji). Jak mnie przekierowali do kogoś od zrywania umów to tamten doszedł do wniosku, że z powodów technicznych moja umowa jest nieważna już od miesiąca i stąd nie działał net. Także
  • Odpowiedz
@Vojak: Pracowałem w tej #!$%@? firmie i temat jest bardzo sliski i wszystko "zalezy". Ale raczej nie miej wielkich nadziei ze uda ci sie na tej zasadzie cokolwiek zerwać.
  • Odpowiedz