Wpis z mikrobloga

Mireczki,
Która książka lepsza na początek?
Spring w akcji. Wydanie IV czy Spring w praktyce / Willie Wheeler, Joshua White (2014) czy ewentualnie może Spring receptury. ? Kończę włąśnie "Wprowadzenie do frameworka Spring dla programistów Java", i oczekiwałbym czegoś, co posiada mniej błędów, i jest w prosty sposób wytłumaczone.
#java
  • 15
@GrinDeN: Hah, właśnie w tym momencie mam ten sam problem. Biorę pod uwagę Spring w akcji IV nowe wydanie PL oraz to co zalinkowałeś. Internety mówią, że na początek bardzo dobra ta druga.
@Algeroth: Tylko, że Ty coś czytałeś/asz, a ja jestem całkiem zielony i chce coś przeczytać, gdzie są bardzo dobrze wytłumaczone podstawy. Aczkolwiek też słyszałem, że dobrze jest przed czytaniem ogarnąć jakiegoś tutka.
@nick230: owszem. W moim przypadku od razu rzuciłem się na tą książkę, co wspominałem, i do ogarnięcia podstaw wydaje mi się bardzo przyzwoita, tylko tak jak mówiłem, zawiera później dużo błędów, w których ciężko się połapać, ale może to i dobrze, przynajmniej ćwiczymy umiejętność poruszania się i analizy błędów w springu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Algeroth: bierzesz się za springa a wszystkie mechanizmy Javy poznałeś? Czy jesteś kolejnym który myśli że po przerobieniu książki "... w Akcji" da rade zacząć prace? Jak można brać się za framework ale nie wiedzieć jak on działa.
@Algeroth: masz pierwsza lepsza bardziej zaawansowana lektura dla core: java concurrency in practice, Zastanawia mnie jak to jest że bierzesz się za spring-a a nie masz pojęcia za co się wziąć jako lekture wstępną do zaawansowanej javy. Troche coś na zasadzie.. Ja to bym chciał całki liczyć, a na pytanie o to czy wiesz coś o funkcjach cyklometrycznych: odpowiadasz.. to powiedz czym są. Jakoś problemu nie miałeś aby wyszukać lektury dla