Wpis z mikrobloga

Poszerzamy swoje kompetencje! Kilkunastu naszych techników uczestniczyło w renomowanym szkoleniu IPC dotyczącym napraw płytek drukowanych. Szczegóły na naszym blogu

Nie tylko jakość napraw staramy się polepszać. Jak pewnie niektórzy z Was słyszeli, czasami mamy wpadki dotyczące obsługi. Za ostatnie wydarzenie kierownik oddziału dostał Karnego Jeżyka i musi wybrać sobie szkolenie dot. jakości obsługi konsumenta za które go wyślemy (i opłacimy). Możecie coś polecić? ( ͡ ͜ʖ ͡)

#szkolenia #elektronika #oswiadczenie #serwispc #ciekawostki #poznan #bedzielepiej
naprawalaptopow - Poszerzamy swoje kompetencje! Kilkunastu naszych techników uczestni...

źródło: comment_abkKMvEW4O998YmI2WkE875cFBe0Lmor.jpg

Pobierz
  • 30
@Jestem_Tutaj: jak zrobił burzę, to informacja trafiła po prostu do innych osób, które mogły "z góry" obejrzeć sytuację i kazać komuś się ogarnąć.

pewnie dopóki się kontaktował telefonicznie, to trafiał ciągle na paru pracowników, którzy w kółko go zbywali i nie wiązali w całość kolejnych maili/telefonów. przez mirko po prostu trafił wyżej, ktoś obejrzał całość i zobaczył, że jest słabo.
Nie wiem czy szkolenie dla kierownika rozwiąże problem. Na moje oko borykacie się z problemem wielu szybko rozwijających się firm - procedury działające wcześniej przestają być skuteczne przy tak dużej liczbie zleceń. Może warto by pomyśleć o zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu zarządzania jakością?

A dla samego kierownika polecam szkolenie six sigma. Nauczy się tam jak monitorować procesy ważne z punktu widzenia biznesu i klienta tak aby wyeliminować sytuacje jak ta do której