Wpis z mikrobloga

Mireczki, szybkie pytanie:

Czy ktos jezdzil kiedys Focusem MK2 w automacie, benzynowy 1.6 i moglby mi napisac ile realnie to auto pali? Opinie w necie sa od "do 10 litrow w miescie w korkach w zime przy normalnej jezdzie" do "potrafi zlopnac nawet 15 jak sie cisnie przez zaspy".
Analogiczne pytanie do Opla Astry 2, tez automat, tez 1.6 benzyna, chociaz jak ktos sie wypowie o 1.8 bedzie to cenna informacje rowniez ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pozdrawiam

#samochody #motoryzacja
  • 32
@DryfWiatrowZachodnich: Tak 100 koni, tylko niestety manual. Chociaż jak będziesz się delikatnie z gazem obchodził to myślę, że 8,5-9 będzie Ci wciągał w mieście. Poprzednio mama jezdziła moją renault megane 1.6 w automacie i 10l lpg w mieście wychodziło, a ja nie potrafię poniżej 12l zejść.
@Zekkeh: Ok, dzieki. Jezdze spokojnie, nie jestem dobrym kierowca, nie ciagnie mnie do szalenstw. Martwi mnie troche ze Focusy ponoc zle znosza gaz, wiec jak sie okaze ze jednak sporo zlopie to bedzie ciezko :( Kusi mnie ta Astra 2, sprawdzone auto, taniej wyjdzie, ale boje sie ze ciezko bedzie znalezc fajnie nie przezarty rdza egzemplarz.

Meganka tez mi przeszla przez mysl, jak wyglada sprawa z awaryjnoscia w tym cudzie? (
@DryfWiatrowZachodnich: Co do gazu to właśnie u mnie w domu jest płacz, bo się nie da. Chociaż można podobno znaleźć magików od lpg, którzy bez problemu montują tam instalacje. Trzeba poszukać na forach focusa.

Moja meganka to I przedliftowa z 97 roku. 1.6e 90km automat. U mnie w rodzinie od 2008 i do teraz jedyna poważniejsza awaria to automatyczna skrzynia biegów, ale naprawa 400-500zł wtedy wyniosła. Ciągłą walkę mam z tylnimi
@Zekkeh: Dzieki. Widze ze znasz sie na autkach, wiec jesli to nie problem, moglbys mi doradzic?