Wpis z mikrobloga

W jakich grach była super ścieżka dźwiękowa stworzona na potrzeby gry? Czyli wszelkie GTA odpadają.
Kocham gry z takimi ścieżkami, bo od razu klimat jest jedyny w swoim rodzaju. Mafia z muzyką Vladimira Simunka, Santaolalla zrobił coś genialnego z The Last Of Us. Max Payne 3 też miał świetną oprawę audio. LA Noire chyba też miało stworzoną na potrzeby gry ale nie jestem pewny (z pewnością utwory z radia nie były ale chodzi o całą resztę czyli ze wstawek z Japonii itp.).
#gry
  • 35
@MSKappa: klasyczne soundtracki na orkiestrę:
Total Annihilation , Icewind Dale, Morrowind (wszystkie trzy skomponował Jeremy Soule ), Hitman: Blood Money
Muzyka elektroniczna:
Deus Ex: Human Revolution, Frozen Synapse, Hotline: Miami
Jak coś bardziej popowego, to Transistor miał całkiem przyjemny soundtrack.
@MSKappa: Trochę #pdk - równie ważny jest kontekst, osadzenie muzyki w samej grze.
Ave Maria w Hitmanie, wrzucona scena z MGS [Kojima to dobrze ogarnia- drabina z MGS 3 <#], czy wspomniany już Max Payne -> lotnisko [zespół Health- polecam całą płytę].
@Rohan: Nie lubiłem jej, strasznie depresyjna :(
Papilon - @MSKappa: Trochę #pdk - równie ważny jest kontekst, osadzenie muzyki w same...
@Papilon: Health to teraz taki kolejny Phil Collins czy Queen dla Rockstara, bo już w kilku grach ich wykorzystali więc pewnie parę razy jeszcze ich usłyszymy. Podpisuję się pod tym żeby przesłuchać ich płyty. Genialna.