Wpis z mikrobloga

Pracuję jako sprzątacz w studiu telewizji Polsat. W dniu, w którym akurat miałem brać sobie wolne wypadła debata. Mieli przybyć wszyscy przedstawiciele liczących się partii, ale do studia dotarli tylko panowie z Platformy i Stronnictwa Ludowego. W ramach ciekawostki powiem, że Waldemar Pawlak jest jednym z najlepiej ubranych polskich polityków. Jest jednak dość niezdarny i nie zauważył wystającej metki. Kiedy mu o tym powiedziałem, uśmiechnął się jedną stroną ust i powiedział dość wiele jak na niego: "Dziękuję bardzo, proszę przyjąć ten gadżet od PSL" i sięgnął do kieszeni, która okazała się być