Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam pytanie
Moja dziewczyna ma telefon LG L9 wzięty razem z umową w Orange, telefon ma rok a był już naprawiany dwa razy, nie wiem co było poprzednio z nim nie tak, ale został dwukrotnie naprawiony w ramach gwarancji. Od miesiąca był z nim problem z rozłączaniem rozmów, wyłączaniem się itp, teraz przestał działać wyświetlacz. Może ktoś może mi podpowiedzieć jakiego argumentu mam użyć w salonie Orange, żeby być pewnym że dostanie nowe urządzenie, a nie kolejną naprawę?
#pytanie #telefony i trochę # prawo
  • 3
Wymiana na nowy jest po jakiejś liczbie przypadków oddania na gwarancji z reguły jest to 3 ale co do Orange to nie jestem pewien wiec zadzwoniłbym do pani z bok i się grzecznie zapytał ;)
@lapiterro: wymiana telefonu na nowy przysługuje po trzeciej naprawie gwarancyjnej samego problemu np. niedziałający mikrofon. Jeżeli zepsuje się on 4 raz to Ci wymieniają telefon. Tyle że naprawy muszą dotyczyć tej samej części.