Wpis z mikrobloga

Mireczki!
Nadszedł już czas, by powoli przymierzać się do kupna nowego komputera. Zwracam się więc do Was o pomoc w złożeniu zestawu, bo ja jestem nieco zielony ;-). Budżet jaki mam zamiar przeznaczyć to 4000 złotych. Oczywiście, jeżeli będzie taka potrzeba to te 100-200 zł dopłacę.
W zestawie przydałby się dysk SSD oraz karta sieciowa WiFi. Podkręcanie planuje w dalszej przyszłości. To jak, pomożecie? :-D
#pcmasterrace #pc #komputery
  • 21
@Zajcu94: Po pierwsze - nie kupować AMD; Intel + Nvidia
Po drugie - kupić 2 dyski - jeden SSD na system, drugi na HDD. Część osób się nie zgodzi, ale SSD nadaje się tylko na system, gdyż tak. Dane trzymaj na sprawdzonych talerzowcach
Po trzecie - nie wiem czy składaka robisz czy kupujesz gotowca; jeśli gotowiec to Dell
Po czwarte - karty na chipsecie Atherosa, bardzo dobre sterowniki robią w porównaniu
@Zajcu94: 4690k,gtx 970 8 gb ramu i jakaś spoko płyta do kręcenia do tego thermaltake se 530 w, obudowa phantekss pro i tyle no i ssd z 256 gb i jakieś HDD 1-2tb od WD lub hitachi
@fervi:

Po pierwsze - nie kupować AMD

Tylko w przypadku procesorów.

ale SSD nadaje się tylko na system

Ciekawe... Wiele programów i gier dostaje również kopa do szybkości działania na SSD, jak na SSD trzymasz tylko i wyłącznie system to go marnujesz.

Po trzecie - nie wiem czy składaka robisz czy kupujesz gotowca; jeśli gotowiec to Dell

Ja bym w ogóle odradził gotowce, nigdy nie opłaca się ich brać.
@Murzinio: W przypadku grafik też.
Faktycznie, chodziło mi o system, gry i programy, a nie ważne dane (tam można zapasówki trzymać, ale głównie na dysku HDD) - najlepiej WD Black, gdyż mają 5 lat gwarancji i wysoką jakość

Ja kupiłem gotowca, ale używanego. Grafika "nie ta", bo do nowych gier się nie nadaje, ale pod względem procesora, RAMu czy dysków - jest jak najbardziej ok. Ale to używany Dell (1450zł -
@Jurigag: Wyjdzie mu bliżej 5k z tym wszystkim.

@fervi:

W przypadku grafik też.