Wpis z mikrobloga

@Narkan: zero wplywu, jak tworcy sami nie rusza dupy i nie przeloza kodu z dx9/dx11 na dx12.
Ale raczej dla nowych gier dx12 bedzie implementowany, przeciez ciezko zeby ktorys z devow chcial dodawac dx12 do gry ktora ma juz wiele miechow na karku i maja wszystko wyliczone/zbalansowane ile np ma przeciwnikow leciec na gracza.
Wyobraz sobie ze grasz sobie w l4d2 i normalnie ci wylatuje 30 zombie na fale +
  • Odpowiedz
@corinarh: niby tak ale można by ustawić tyle samo zombie i gre dałoby rade uruchomić na starszym sprzęcie. Ta gra ma dość niskie wymagania ale patrząc na wiedźmina 3 można by mu obniżyć wymagania. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam ()
  • Odpowiedz
@Narkan: w sumie tez racja, ale raczej tworcy wola isc w gore z wymaganiami a nie w dol ( ͡º ͜ʖ͡º)

https://www.youtube.com/watch?v=oMf3WCkWaEA

Tutaj jest Dx12 w praktyce jakas tam nowa gra moba jak smite, nie wiem czemu ludzie to minusuja pewnie sie spodziewali 2x wiecej fps na dx12, natomiast ciekawe jest to ze mozna wyrenderowac 2x wiecej npcow na 10% wiecej fpsach w porowaniu do dx9.
A tego dx12 wbudowali do gry w pare tygodni wiec graty, od tego czasu juz pare miechow minelo
  • Odpowiedz
@corinarh: Nie spodziewałem wzrostu fps x2 ale +10 klatek fajnie by było ( ͡° ͜ʖ ͡°), grać na 20 a 30 klatkach to jest różnica ale zobaczymy jak to będzie jak już dx12 się zadomowi.
  • Odpowiedz