Wpis z mikrobloga

W lutym tego roku rozpoczęliśmy pracę nad nową grą... to dla nas bardzo ważny i przełomowy projekt, bo po raz pierwszy tworzymy grę, która nie jest grą logiczną! :) Wreszcie będziemy mogli zagrać we własną grę nie wiedząc z góry jakie będzie rozwiązanie :P (wcześniej wydaliśmy Sokoban Garden 3D oraz Grandpa's Table).
Sądzę, że jest już najwyższy czas, żeby wystawić ryjek z jaskini i zacząć pokazywać, co mamy i usłyszeć, czego nie mamy.
Czym będzie #steamquest?
To "prawie" rogalik. Po śmierci tracisz level i znajdźki, ale zachowujesz progres ogólny gry - odkryte technologie, odnalezieni w lochach zagubieni NPC którzy przeprowadzają się po odkryciu do "wioski startowej". Dungeony są generowane, więc rozgrywka nigdy nie jest taka sama, dodatkowo istnieją pomieszczenia ułożone przez nas, które dostarczają "specjalnych wrażeń" i można je czasem odkryć gdzieś w głębi dungeonów.
Wszystko dzieje się na najniższym piętrze starej fabryki robotów, a nasz bohater stara się po prostu wydostać na zewnątrz. Całość została okraszona dużą ilością pary :)
Gra docelowo na mobilki, ale wyjdziemy tez na pc.

Zespół tworzą:
- Programista - prywatnie mój mąż
- Grafik - prywatnie też grafik, czyli po prostu ja :)

Ostatnio dołączył do nas także bardzo zdolny muzyk
https://soundcloud.com/michal_juchno
Pobierz
źródło: comment_QDzM7YcWaGWZXlLTurxRimGdqHnsE99O.jpg
  • 7
@japer: niestety obiecaliśmy Michałowi wyłączność na ten projekt :) Ale jeśli masz ochotę, to może mi podeślij jakiegoś linka ze swoimi utworami. Zbieram takie informacje dla znajomych, którzy czasem szukają muzyka do komercyjnej roboty :)