Wpis z mikrobloga

Nie polecam #uber .
Może zacznę od początku. Dawno temu zarejestrowałem się korzystając z magicznego linka, który wrzucił kiedyś znajomy na fejsie, za czasów jak Uber dopiero wchodził do Polski. Po zainstalowaniu apki pojawiła się tam informacja, że mam do dyspozycji jeden darmowy przejazd za kwotę do $30 (tak jest $ a nie zł) i że będzie on wykorzystany przy pierwszej przejażdżce.
Kilka dni temu przypomniałem sobie o tej aplikacji czytając o tym, że Uber kręci się również teraz w moich okolicach i postanowiłem wybrać się z nimi dla próby na wyprawę korzystając z promocji. Zamówiłem kierowcę, wybrałem trasę za około 55 zł (mam 30 dolarów w gratisie, mogę sobie pozwolić, a co!) i jazda. Wszystko odbyło się sprawnie i miło, kierowca był bardzo życzliwy i wygadany. Dopytałem się go wtedy, czy skoro mam w apce gratisowe dolary, a jadę w złotówkach, to czy to jest jakiś problem dla Ubera, ale dostałem zapewnienie, że wszystko będzie przeliczone po kursie i przejazd będzie darmowy.
Następnego dnia sprawdziłem, że z konta zostało pobrane 100% kwoty, którą zapłaciłem za przejazd. Coś tu nie gra! Piszę mejla do supportu. W odpowiedzi dostaję informację, że mieli jakiś błąd w systemie z moim kontem i była ustawiona błędna lokalizacja i że już to naprawili, i że już będzie wszystko spoko. W ramach zadośćuczynienia dostałem na konto 40 zł kredytu na przyszłe jazdy Uberem. Na moje pytanie, czy skoro miałem jechać za darmo, a nie jechałem, to czy dostanę zwrot moich pieniędzy, odpowiedziano, że nie ma takiej możliwości (,) Nie przebierając w słowach zostałem po prostu oszukany. Aplikacja informowała mnie o darmowym przejeździe, którego nie otrzymałem. Pewnie jakbym był Amerykaninem i zdarzyło by się taka sytuacja w USA, to zwrot pieniędzy miałbym natychmiast, jednak Uber, w kontakcie z klientem w Polsce, wybiera jak widać inną strategię. Shame!
  • 16
@fukuro: podoba mnie się to! starsi bracia w wierze naprawdę mają łeb na karku, żeby zamieniać wirtualną walutę będącą środkiem płatniczym na inną wirtualną walutę, która umożliwia jedynie przejazdy :D
@fukuro: Twój wpis wygląda na błędny. Prosimy o stosowanie się do kilku prostych zasad. Tag #cebuladeals służy do dzielenia się promocjami, kuponami, okazjami cenowymi czy błędami sklepowymi. Nie służy natomiast to zadawania pytań, opisywania swoich historii czy wrzucania śmiesznych zdjęć.
@Kwilos: Nie ma terminu ważności na tę promocję, przynajmniej nie było jak klikałem w link dawno temu. W supporcie powiedzieli, że to był błąd po ich stronie. Tak naprawdę to do tej pory mam tę informację w zakładce "Płatności", że mam dostępny jeden przejazd za darmo do $30.
@fukuro: W pytaniach i odpowiedziach w apce jest, ze jak jest blad to nie zwracaja kasy, tylko przy kolejnym kursie jest wyrownanie, wiec o to sie nie mozesz pluc do nich, a ze wykorzystales jakis kod z $ jak jestes w PL, no coz tak dziala wolny rynek :)