Wpis z mikrobloga

via Android
  • 4
@Endorfinek: czułem takie komentarze, można się przyzwyczaic :)
Kupiłem ją za swoje odłożone, ciężko zarobione pieniądze. Moje pierwsze auto. BTW. Znajdź mi lepiej prezentujące się auto w cenie do 6 tys. z sekwencyjna instalacja. Nie żałuję :)

@dStan: ciekawe jest to jak zaczyna się zwracać uwagę na takie same auta juz po kupnie jednego. Ja teraz ciągle widzę Alfy.
A to nie mogłem być ja, ja po pomorskiem się bujam
@POPPO: To sie zgadza, ale nie o to chodzi. Na alfy zawsze zwracam uwage na drodze, glownie na ramki rejestracji :P ale z widocznym, szarym barankiem na progach widzialem tylko jedna 156. Mnie to czeka przed ta zima :(
via Android
  • 0
@dStan: akurat to poprzedni właściciel zrobił dobrze. Bo taka impregnacja może teraz trochę szpeci, ale za parę lat bez tego rudy szpecil by bardziej. Polecam zrobienie tego.
A jaki silnik masz?
@POPPO: u mnie ruda zaczela sie pojawiac na progach, na laczeniach blach, po jeszcze jednej zimie beda progi do wymiany a teraz, mam nadzieje, ze wystarczy wyczyscic, dobrze zabezpieczyc i pomalowac, zobaczymy.
A silnik 2.0TS + stag 300.
via Android
  • 0
@dStan: ja tylko 1.6 :( za parę lat może coś mocniejszego.

Co do gazu, to masz emulacje sondy lambda? Bo u mnie przy przelaczeniu na LPG sonda pokazuje maksymalny odczyt. Przez to ecu się rozregulowuje i na benzie tez gorzej jedzie. Słyszałem, że jest coś takiego jak właśnie emulator, który załącza się tylko przy LPG i emuluje prawidłowe odczyty jak na benzynie.
@POPPO: A jaka masz instalacje? Jak sekwencja to raczej nie powinno byc emulatora (mialem wczesniej lanosa z instalacja 2giej generacji i tam byla, w alfie Stag 300 i nie ma)
via Android
  • 0
@dStan: Sterownik neo costam. Nie pamiętam dokładnie.
To czyli jeśli nie trzeba emulacji to powinno dobrze odczytywać? Bo u mnie przy przelaczeniu nagle wskakuje na ~0,88 V i tak stoi. To czyli instalacja do regulacji bo jest zbyt bogata?