Wpis z mikrobloga

#alior #aliorbank #banki #bankowosc #gorzkiezale #repost

Wrzuciłem Aliorowi na tablicę na Facebooku. Usunęli ( ͡° ͜ʖ ͡°).

---

Dzień dobry drogi Alior Banku,

Bardzo mnie zasmucacie, Alior Banku. Od miesiąca zgłaszam wam jeden, ten sam problem na infolinii. Od miesiąca próbujecie go rozwiązać. Od miesiąca macie mnie głęboko w dupie. Macie wy rozum i godność człowieka?

Przechodzimy do sedna. Od miesiąca otrzymuję od was SMS o stanie zadłużenia rachunku, którego nie posiadam. Jestem waszym klientem, ale akurat numer rachunku, którego dotyczy wiadomość nie należy do mnie. SMS przychodzi codziennie. Wiadomość od was jest irytująca bardziej od SMS-ów w stylu "Wygrałeś 50.000 zł, kup sobie kampera, jeździj po świecie i powiększ sobie beniz". Najbardziej irytuje fakt, że otrzymuję go od ludzi, którym powierzam swoje pieniądze i oszczędności. Jeśli nie potraficie rozwiązać takiej błahostki, to skąd mam mieć pewność, że gwarantujecie mojej gotówce należyte bezpieczeństwo? Wygląda to tak:

http://i.imgur.com/pTL31ef.png
http://i.imgur.com/zskyiJ1.png

Nie potraficie przestać do mnie pisać. Łączy nas patologiczna miłość. Wy piszecie, a ja daję wam delikatne sygnały, że nie jestem zainteresowany spłacaniem nieswojego zadłużenia i nie znam tego gościa, którego codziennie w porze Wieczorynki, około godziny 19-tej, chcecie upominać. Co gorsza, na infolinii powiadają mi, że w bazie danych nie ma informacji, jakoby takie SMS-y zostały do mnie wysyłane. Nie jest to ani phishing, ani stalking, ani piercing.

Numer klienta i dokładny opis problemu powinien posiadać Wasz niezadowny zespół techników
http://i.imgur.com/yDYTzEZ.jpg

Pozdrawiam,
No i #!$%@?, no i cześć!
https://www.youtube.com/watch?v=DrXhxB5GybY&feature=youtu.be&t=12
krejdd - #alior #aliorbank #banki #bankowosc #gorzkiezale #repost

Wrzuciłem Alioro...

źródło: comment_YTm5lUQ9aFumbEVLVQz1Rhrkr2Wztfzh.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
Weź napisz do nich pismo, że jak nie przestaną to potraktujesz to jako próbę wyłudzenia i zgłosisz do prokuratury...
  • Odpowiedz