Wpis z mikrobloga

Czy ktoś już miał przeprawę z #gearbest i paczką, która nie dotarła? Jakie są procedury? Minęło właśnie 45 dni od momentu zamówienia paczki i już wiem, że jej nie otrzymam bo PostNL w opisie dało Missing. Właśnie do nich napisałem, ale chciałbym mieć jakiś obraz całej procedury bo pierwszy raz coś takiego ćwiczę.
#gearbest
  • 12
  • Odpowiedz
@addict83: Na to też bym nie liczył, wystarczy poczytać tag, jak gearbest zachowuje się w takich sytuacjach. Jeżeli płaciłeś kartą przez PayPal (powinieneś mieć potwierdzenie na mailu od PP) to uderzasz na infolinię do PayPal i otwierasz spór/roszczenie. Jeżeli płaciłeś kartą, ale to nie PP obsługiwał transakcję to uruchamiasz w banku procedurę chargeback i to oni odzyskują kasę. Kiedyś było tak, że można było wybrać w jaki sposób płacisz kartą, więc
  • Odpowiedz
@addict83 - ja tez dzis dostalem od nich response na ticketa. O 6 rano ;) Na pytanie jaki jest status mojej przesylki bo od dluzszego czasu nic sie nie zmienia - wyslali mi nr przesylki ktory sam im podalem ()
Wołaj jak coś sie ruszy u Ciebie ;)
  • Odpowiedz
@addict83: Ja walczę z nimi od miesiąca. Moją paczkę wysłali teoretycznie 14.04.2015, nie otrzymałem do dzisiaj, po kilku próbach kontaktu w których zwodzili mnie i namawiali do dalszego oczekiwania kontakt się urwał, nie odpisywali już na moje kolejne pytania, skontaktowałem się z nl postem poprzez ich fb stronę i podałem numer który otrzymałem od #gearbest w celu zlokalizowania mojej paczki, okazało się, że numer wysyłki jest nieprawidłowy. Już myślałem, że stówka
  • Odpowiedz