Wpis z mikrobloga

25 czerwca na półkach sklepów sieci Biedronka pojawią się pierwsze artykuły z oferty 20 produktów Vintage. Będą to [b]chipsy i chrupki Chio, napój Pepsi Cola[/b] oraz [b]piwo Okocim[/b] – wszystkie w opakowaniach z przeszłości.

Jak informują przedstawiciele Biedronki, oferta produktów Vintage zawiera artykuły, które nie są już dostępne na rynku, a ich opakowania nawiązują do dawnych lat. Kolejne produkty będą sukcesywnie wprowadzane w następnych tygodniach.[b] W asortymencie docelowo ma być ich 20, m.in. chipsy, piwo, napoje gazowane, słodycze, gumy do żucia, kosmetyki.[/b]

Ofertę Vintage zainaugurują chipsy ziemniaczane [b]Chio Chips[/b] w dwóch smakach – papryka i cebulka ze śmietanką oraz chrupki w kształcie krążków Chio Taccos o smaku bekonu (cena 2,99 zł za opakowanie). Swym smakiem, recepturą, kształtem, jak i opakowaniem nawiązują do pierwszych chipsów obecnych na polskim rynku.

W tym samym tygodniu na sklepowe półki trafi [b]Pepsi[/b] w butelkach z legendarną grafiką. (4,99 zł za czteropak) Dedykowaną propozycję dla sieci przygotowali także piwowarzy z [b]Browaru Okocim[/b]. Limitowaną serię piwa wyróżniają opakowania nawiązujące do wizerunku marki z lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych (cena 7,49 zł za czteropak).

Wszystkie trzy produkty dostępne będą wyłącznie w sklepach Biedronka.