Aktywne Wpisy
WykopX +70
Bardzo przepraszam, że tak długo to trwało, ale jest!
Na szybko zrobiłem skrypt przywracający listę plusujących
https://greasyfork.org/pl/scripts/489949/listy-plusujacych-wpisy-i-komentarze
- lista plusujących po staremu
- zielonki i bordo są w kolorze (pomarańczki nie bo źle to wygląda)
- oznaczenie użytkowników, których blokujesz 🚯
- oznaczenie tych, których obserwujesz 🔔
- różowe paski mają małą różową kropkę 🟣
Skrypt jest kompatybilny z Wykop X Style 2, a dodatkowe opcje konfiguracji działać będą także w
Na szybko zrobiłem skrypt przywracający listę plusujących
https://greasyfork.org/pl/scripts/489949/listy-plusujacych-wpisy-i-komentarze
- lista plusujących po staremu
- zielonki i bordo są w kolorze (pomarańczki nie bo źle to wygląda)
- oznaczenie użytkowników, których blokujesz 🚯
- oznaczenie tych, których obserwujesz 🔔
- różowe paski mają małą różową kropkę 🟣
Skrypt jest kompatybilny z Wykop X Style 2, a dodatkowe opcje konfiguracji działać będą także w
Defined +4
Dobra, tak, to ja # pokazmorde
Rano usuwam
Rano usuwam
W środku lat 70 w poznańskich zakładach Cegielskiego powstał projekt lokomotywy pasażerskiej dedykowanej pracy pasażerskiej. Był to projekt równoległy z SU46, stąd oba modele są podobne. Jednak SP47 miała być lokomotywą naprawdę silną - jej prędkość maksymalna miała wynosić 140 km/h, dlatego też zdecydowano się na powiększenie silnika już produkowanego w HCP na licencji Fiata, który zasilał SU45. Powstał silnik W2116SSF, dysponujący 16 cylindrami i wysokodoładowany. Moc wyniosła 3000 KM. Wyprodukowano dwa egzemplarze, po czym projekt został storpedowany przez władze wyższego szczebla. Oficjalnymi powodami były kryzys paliwowy i duże zamówienia w zakładach HCP na lokomotywy typu EU07 drugiej serii oraz ET41, jednak najbardziej w tej kwestii burzyli się Sowieci, którzy słusznie obawiali się podważenia "autorytetu" w postaci ST44. Nie można jednak powiedzieć, że SP47 była cudem techniki - prądnica produkcji krajowej okazała się niewydolna, dlatego prędkość maksymalną ograniczono do 120 km/h. SP47 były też dość awaryjne. Początkowo prowadziły pociągi po trasie Warszawa-Gdynia, ale w 1991 SP47-002 doznała awarii silnika. Naprawy nie wykonano, ponieważ brakowało części zamiennych. Zezłomowano ją w 2001r. Natomiast SP47-001 ukręciła wał korbowy w 1997 i obecnie stoi na terenie skansenu w Kościerzynie. Zdjęcie przedstawia SP47-001 w oryginalnym malowaniu.
#pociagioinasza #pociagi #pociagiboners #sp47
chyba spalinowej miało być ;d