Wpis z mikrobloga

@Kacc: kupiłem album na iTunes, jako że dużo wcześniej, jeszcze w tamtym roku wyszedł jeden singiel z niego i go kupiłem to iTunes przy tym albumie obniżył cenę o niego (znane jako Complete My Album) i kupiłem cały, ale patrzę a tu pobrało mi kasę też za tą piosenkę, którą już miałem jako singiel, więc w sumie to tak jakbym kupił ją 2 razy :P Napisałem do nich i okazało się,
@Kacc: generalnie podobno często bezproblemowo zwracają kasę za jakieś błędy, albo przypadkowe zakupy (np. oh hai moje dziecko kupiło to, ja tego nie chcę, oddajcie pieniądze :D). Ale tego nie wiem, tak czytałem nie raz w internecie. Ale ogółem i tak ich support czy to dotyczący iTunes czy inny jest genialny i zawsze tam mili ludzie pracują, tak, że aż po zakończeniu sprawy masz ochotę im postawić piwo :P
@adriank1410: Kiedyś czekałem na darmowy update na płycie do któregoś OS X, ale nasz premium reseller przez miesiąc się nie odzywał. Zadzwoniłem do Apple, choć to była sprawa pomiędzy mną a resellerem. Powiedzieli, że sprawdzą co da się zrobić. Po godzinie oddzwonili, że załatwione. Kurier był następnego dnia. Innego razu napisałem do Steve'a bezpośrednio na email, że mi czujnik zbliżeniowy w tel nie działa. Następnego dnia dostałem prośbę o numer tel.