Aktywne Wpisy
Nie mam już pojęcia co robić... 27 lat na karku, z różowa poznaliśmy się w szkole i jesteśmy w związku już 9 lat, mieszkamy razem od 7.
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
czerwonykomuch +85
Niezmiennie przypominam, że Polska znajduje się dopiero na 9 miejscu (nie licząc instytucji UE) pod względem wartości sumarycznej pomocy dla Ukrainy i jest wyprzedzana m.in. przez Danię - kraj z połową naszego PKB. Polacy są za to pierwsi do jęczenia o wdzięczność i przeprosiny za krzywdy sprzed blisko wieku. Poczucie wyższości pana Polaka wobec chłopa Ukraińca wciąż panuje w narodzie, podsycane bardzo skutecznie przez ruską propagandę.
Przezabawne jest udawanie, że polska pomoc
Przezabawne jest udawanie, że polska pomoc
![czerwonykomuch - Niezmiennie przypominam, że Polska znajduje się dopiero na 9 miejscu...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/5fdd2dac657086438ef0391c33028ccbb12db04e7cf253e65a847907e2b35e2c,w150.jpg)
źródło: GLtq6aWXAAAPrKf
Pobierz
Najmłodsza lokomotywa elektryczna polskiego projektu użytkowana przez PKP. Po zbudowaniu Centralnej Magistrali Kolejowej pojawiło się zapotrzebowanie na nowe lokomotywy zdolne do pracy z szybkością 160 km/h. Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Szynowych w Poznaniu przygotował trzy prototypy: 104E (czyli późniejszą EP09), a także 204E, której zbudowano jeden prototyp (EP23-001), oraz 205E, czyli ET24 (pozostała jedynie na deskach kreślarskich). Do produkcji seryjnej skierowano 104E, którą jako EP09 produkowano w latach 1986-1997 we wrocławskim Pafawagu. W miarę produkcji wprowadzano kolejne udoskonalenia, dlatego trudno jest znaleźć dwa identyczne konstrukcyjnie egzemplarze. Lokomotywy EP09 obecnie obsługują pociągi kategorii Express Intercity. Jedna z nich, EP09-046 niedawno przeszła naprawę, w wyniku której odświeżono jej oryginalne, żółto-brązowe malowanie. Sfotografowałem ją 02.04.2015 w Tczewie.
#pociagioinasza #pociagi #pociagiboners #ep09
źródło: comment_WLoQfqDvD25eQpOKLkG5pFV8OmmIiQ2g.jpg
Pobierz