Wpis z mikrobloga

@hannazdanowska: Generalnie prawda jest taka, że Mielec i Świdnik juz zatrudniają ludzi i nikt tam nie mówi, że zamkną zakłady jak nie dostaną nowego kontraktu z MON, takze ich pretensje są słabe, po prostu chcieliby więcej niz teraz mają. Inna rzecz mnie zastanawia, jakie macie gwarancje że wam otworzą fabrykę? dyrektor powiedział, że obecnie uruchomienie produkcji śmigłowca w Łodzi potrwa około 3 lat ( nie ma nawet hali) a śmigłowce maja
@leobenos: Mówi się tak, że składany będzie, ale nawet hali nie ma, a dyrektor zakładu w który ma kupic Airbus, żeby te smigłowce składać nic nie wie o żadnym kupnie jego zakładu przez Francuzów. Dzis w tv ten dyrektor ze smutną miną pokazywał pole na ktorym możnaby hale zbudować. Powiedział że nie wcześniej niz za 3 lata byliby gotowi cokolwiek robić. Skoro dyrektor fabryki nic nie wie to cos tu jest
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: @hannazdanowska: Znalazłem coś takiego, ze strony Airbusa na temat Brazylijskich carracalów czy jak im tam.

December 23, 2008: A Eurocopter/Helibras consortium and the Brazilian government sign a contract for 50 EC725s.

June 17, 2014: The first “built-in-Brazil” EC725 is provided to the Brazilian Navy.


2008 a pierwszy zbudowany w Brazylii w 2014, 6 lat. Tyle im zajęło stworzenie fabryki i stworzenie helikoptera w Brazylii.
http://www.airbushelicopters.com/website/en/ref/History_153.html

@leobenos: No i o tym mówię, po prostu daty sie nie zgadzają u nas. Pierwszy smigłowiec za 2 lata, jak nie ma zaplecza. Oczywiście może i mozna te smigłowce złożyc w obecnej hali na upartego, ale po co? to juz niech zrobia to u siebie porządnie a nie u nas chałupniczo. Generalnie ciesze się, że będą w Łodzi serwisować te maszyny, ale po co sciemniać, że to będzie jakaś super produkcja