Wpis z mikrobloga

@emmwuu: @xardas_pl: jeden z mechaników, z którymi gadałem o tym powiedział mi, że to właśnie mogła być przyczyna :/
Dwumasa wymieniona już z pół roku temu, przed wymianą auto miało duże problemy z odpalaniem, po wymianie te problemy były mniejsze, od czasu do czasu tylko piszczał jakby jakiś pasek, ale jak dłużej się rozrusznik przytrzymało to odpalił za każdym razem.
Dziś wymieniony ten czujnik i jak na razie na kilka
  • Odpowiedz
@michak: to przepraszam, faktycznie nie pracuje w oleju. w pierwszej chwili wpadl mi do glowy czujnik polozenia walka rozrzadu. w tym wypadku opilki moga pochodzic faktycznie ze sprzegla. po wymianie mogly powrocic, chociazby dlatego ze nowy komplet sie dociera i emituje przy tym jakies drobne strzepy, albo monter nie oczyscil miejsc montazu i zostaly stare brudy. z reszta sprzeglo i docisk wspolpracuje jak tarcza hamulcowa z klockiem, tylko troszke mniej w
  • Odpowiedz
@emmwuu: oczywiście chodzi o czujnik położenia wału korbowego :)
trochę się uspokoiłem, bo faktycznie mogą być to pozostałości po starej dwumasie.
  • Odpowiedz
Opiłki np.: z koła zamachowego. Czasami wystarczy solidnie wyczyścić czujnik (najpierw demontując), a często pomaga tylko wymiana, bo pojawiają się mirkopęknięcia, które objawiają się właśnie problem z odpalaniem, często na ciepłym.
  • Odpowiedz