Wpis z mikrobloga

@ruszka: jaki znowu sponsor? To jest współtwórca ID&T - agencji organizującej takie imprezy jak Tomorrowland, Sensation czy Mysteryland. To nie jest tak, że chodzi tylko o muzykę Garrixa ale raczej o to, że nie bardzo mu podchodzi to jak wyglada teraz przemysł EDM w porównaniu do np. 2005 roku. Trochę rozumiem jego punkt widzenia bo zostali wykupieni przez Amerykański SFX który ma w garści teraz praktycznie cały światowy rynek eventów takich
@kthxbye: żaden, SFX teraz wyznacza kierunek od jakiegoś czasu i zapewne Duncan nie chce z nimi walczyć bo wie, że nie wygra a przykładać do tego ręki tym bardziej nie chce. Takie jest moje odczucie ale prawda może być lekko inna.
@mcfreak:

Zgadzam się, polecam obejrzeć sobie TEDa w podlinkowanym artykule, doskonale przedstawia współczesną generacje DJ - mur z agentów i menadżerów, na festiwalu tylko wpiąć usb i nacisnąć play - maszynki do robienia pieniędzy, zero pasji, zero umiejętności.