Wpis z mikrobloga

Moja rozmowa z konsultantem z call center który obsługuje Plus. Ostatnio jak Pani do mnie dzwoniła miała wielkie problemy z wysłowieniem się, a nawet czytaniem skryptu, ale nie nagrałem tamtej rozmowy, to teraz włączyłem nagrywanie. Niekompetencja ludzi pracujących dla tego call center jest niewyobrażalna już kolejna osoba która ma problemy z rozmową (z tego co mogłem usłyszeć jeden z pierwszych telefonów)

Nie dał bym tej rozmowy gdyby nie chamski komentarz na końcu.

Ciekawe czy Plus jest zadowolony z firmy która zatrudnia do łapania łosi i reprezentowania swojej firmy.

Tak wiem wiem nazwa andka mi się pokićkała nie hejtujcie ;D

#callcenter #plus #naciagajo #rozmowatelefoniczna
Froto - Moja rozmowa z konsultantem z call center który obsługuje Plus. Ostatnio jak ...
  • 13
@Froto: niekompetencja konsultanta może wskazywać, że była to osoba początkująca lub w trakcie szkolenia, bo nie chce mi się wierzyć, że zaliczenie odsłuchu polega jedynie na przeczytaniu skryptu. Znajomość produktu - w tym przypadku m.in. zapoznanie się z systemem operacyjnym oferowanego telefonu - jest obowiązkowa, co zapewne sam odczułeś pracując w konkurencyjnej firmie. Zakładając, że jest to konsultant na umowie, jestem przekonany, że sekcja szkoleń mocno go wypunktuje.

@PanKara: zadawanie
@ycnamocaba: myślę, że nie powinnaś generalizować, bo szkolenie do sekcji sprzedażowej Cyfrowego Polsatu trwa tydzień (ok. 30-40 h) i na końcu czeka test pisemny oraz tzw. odsłuch, gdzie bez odpowiedniego przygotowania do zera maleją szanse na otrzymanie pozytywnego wyniku. Zgaduję, że tak jest w każdej większej firmie oferującej usługi w jakiejkolwiek branży.