Wpis z mikrobloga

Dostałem właśnie używaną Xperie LT18i i pierwsze co zrobiłem to uwaliłem gniazdo ładowania (nie ma tam żadnego zabezpieczenia przed odwrotnym włożeniem - sic!) No więc mówie, zamówie sobie gniazdo na allegro, jakies 10 zł, fajnie fajnie. Tylko lutować trzeba, jakieś 6 pinów. Tu się pojawia moja prośba, lutowałem już trochę wcześniej, jakieś kondensatory coś, ale tutaj jest troche to mniejsze i bardziej wrażliwe, prosiłbym o jakieś linki do lutownicy i ogólnie sprzętu co mi sie do tego przyda.
#elektronika #lutowanie
  • 10
  • Odpowiedz
@karolp1993: No właśnie też o tym myślałem, ale w serwisie raczej drogo powiedzą, a że dopiero jestem w technikum (informatyk) to kiedyś się i tak będę musiał za to wziąć, a w sprzęt mogę już zainwestować i się coś pobawić.
  • Odpowiedz
@kupiec_korzenny: Jestem po technikum informatycznym. Jak sam się nie będziesz w takie rzeczy bawić to do niczego więcej Ci się to nie przyda ( ͡° ͜ʖ ͡°) generalnie, jak już, to lepiej nazbierać na jakiś lepszy sprzęt i kupić dobrą stację + hotaira
  • Odpowiedz
@karolp1993: No sam chcę się bawić ;P I zdarzają mi się sytuacje, że łepek przynosi kompa (dosyć wysłużonego jednym zdaniem) i widać, że kondzie opuchnięte, to przydałoby się mieć coś porządnego chociażby dla swojej wygody. No i ogólnie mam też lapka swojego starego w którym jest mostek do wymiany i kiedyś muszę się podjąć wyzwania przelutowania go :D
  • Odpowiedz
@karolp1993: Trochę odkop, no ale cóż, muszę się pochwalić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

tl;dr DZIAŁA! NAPRAWIŁEM XD

Kupiłem tą stację http://allegro.pl/stacja-lutownicza-wep-872d-real-temp-grotowka-75w-i5194304131.html i dwa gniazda ładowania ( jedno oczywiście musiałem stopić przy próbie wlutowania hot airem xDDD). Tak więc po wylutowaniu pierwotnego gniazda i nieudolnej próbie wciśnięcia na to miejsce nowego i zgrzania go przy pomocy hot aira postanowiłem zrobić to inaczej. Tam gdzie były 4 dziurki, przechodzące