Wpis z mikrobloga

@Sudokuu: czy ja wiem czy przereklamowana? Wiele osób od lat czeka na następcę Baldura i w końcu się doczekali. Jeśli sam nie jesteś fanem gra niekoniecznie musi Ci się podobać.
@Sudokuu: Widzę, że następny odpada ze strumienia hype'u ( ͡º ͜ʖ͡º) Mi też nie urwało odbytnicy. Głównie przez ultratoporną walkę prawdopodobnie. No i AI jest tragiczne. Mówisz magowi "rzuć spella #!$%@? w dokładnie ten punkt", po czym on go nie rzuca, tylko biegnie w kocioł mobków omijając wojowników i dostaje w pysk () System ataków też jest straszny. Postacie
@Khaine: Dla mnie system walki jest bardzo dobry. Ja się czepiam drętwej fabuły, braku luźnych dialogów. Różnych psychopatów, świrów które zawsze budowały "lore" rpgów. Do tego wszyscy towarzysze są tacy bezpłciowi jak do tej pory. Denerwuje mnie też, że jest tylko jedna warownia i poziom trudności który ma duże problemy z balansem.
Można mówić co się chce ale jak dla mnie najlepsze postacie od zawsze budowało Bioware i tak już zostanie
@rskk: Ale turowy system walki tam dawał kontrolę nad tym co się dzieje. W PoE masz jeden wielki burdel, magów wbiegających pod potwory i potwory odwracające się i goniące potem maga po okolicy. Ludzie mówią na to "clusterfuck" i tak samo mówi się na stare Baldury. W Divinity wszystko było pod kontrolą, bo były tury i nie trzeba było się zastanawiać co głupiego #!$%@? teraz AI.
@Sudokuu: Wiesz co jest najsmutniejsze? Ze takiej gry jak Planescape Torment juz nie zrobia. Mamy nalepszego RPGa juz za soba :(
W PoE brakuje scenariusza z wyzszej polki, bo jako gra - mechanika, grafika itd jest wykonana swietnie.
No i zastąpienie rozmów tymi wizjami to najbardziej frajerskie co mogli zrobić.


@rskk: wg mnie to jest świetne: bo te postacie i tak nie rozmawiałyby z tobą, gdyby nie te wizje. To po prostu miły dodatek (z tego co czytałem, to postacie nazwane po fundatorach z kickstartera: tak samo, jak w przypadku imion i epitafiów na nagrobkach), który do tego pozwala ci uwierzyć, że faktycznie jesteś Widzącym.