Wpis z mikrobloga

@Kura_Wasylisa Czekać na koniec bety. Gra jest słabo zoptymalizowana. i5-4210h, GTX860M - 4GB, 8GB RAM i gra potrafi przypominać pokaz slajdów w teamfightach.
Sporo zależy też od neta. Przed patchem CTRL+ALT+F oprócz temperatury GPU i FPSów pokazywało "network spikes". Właśnie podczas występowania spike'ów gra się zacinała, a FPS pozostawał na poziomie ~50.
Obecnie występuje też bug polegający na kilkusekundowych ścinach, czasem nawet rozłączeniach mający miejsce przy pojawieniu się pierwszej fali minionów, gdy
@Kura_Wasylisa @xyz333 Nie wiem jak u Was, mi paradoksalnie pomogło ustawienie wszystkiego na kompletne ultra. Wszystkie ustawienia wymaxowane, na gorszym komputerze nie posiadam ani jednej ścinki czy to w teamfighcie czy innej wymagającej sytuacji. Gra chodzi na stałych 60 fpsach. Nie wspominając oczywiście o kilkunastosekundowych ścinach na początku gry, co jest winą serwerów Blizzarda.
@xyz333: Wiem, aczkolwiek tak jak mówiłem, ja na swoim G3258 nie mam problemów z FPSami. Można #!$%@?ć wszystkimi spellami jednocześnie, a liczba jest stała. Sytuacja u mnie poprawiła się odrobinę po ostatnim patchu, który został wprowadzony te kilka dni temu. Wcześniej gra również chodziła płynnie, aczkolwiek zdarzały się lekkie spadki. Dodam jeszcze, że gram na W 8.1.