Wpis z mikrobloga

@bigger: Nie nie, to akurat tylko 100% moja wina albo znacznie się do niej przyczyniłem. Po zakupie dwójka wchodziła w porządku, a ja ją zbyt agresywnie wrzucałem. Jak wyjmę starą to zrobię jej zdjęcie - podejrzewam że będzie śmiesznie bo za użytek skrzyni powinienem w pie**ol dostać :D
@DragDay7: Dupa tam. Te skrzynie (dwojka) sa poprostu walidwe. Koniec. Kropka. Skad bym zgadl,ze wylata?
Mialem malego ZZRa, duzego, duala , i zx12. A jezdzilem wieloma innymi. W wiekowej japonii to sie nie ma prawa stac.
Jak to Twoje pierwsze moto to nie mialem szansa za agresywnie jej traktowac. Duala czy 12stke mozna prac po biegach az piszczy. Nic jej nie bedzie. ZZRy sa zajebiste, ale skrzynie slabe.
@DragDay7: jeśli to nie tajemnica, to daj znać ile cię będzie kosztować robocizna (chyba że sam robisz) i jak bardzo trzeba rozdłubać silnik. Wolę, żeby mi się ta wiedza nie przydała, ale tak na wszelki wypadek ;)
@vervurax: Wymiana skrzyni to wywalenie całego silnika, bo skrzynia na samym dnie jest, a od dołu może tam zajrzysz ale nic nie zrobisz. Robocizna z reguły ok. 1000,- za wymianę, regulację itp. W Poznaniu mi się chwalili, że za 300-400 zł ktoś to robi :D
@bigger: @DragDay7:

bigger dobrze mówi, dwójka to był problem wielu kawasaki, ale trzecia panewka to dopiero był sławny problem wersji 1100.

Natomiast na tym zdjęciu to mi się wydaje że jest ZZR 600, a nie 1100, bo to 600 miała poziomą poprzeczkę w połowie ramy.

Gx