Wpis z mikrobloga

Naprawdę nie wiem. Chciałbym uniknąć odsprzedaży telefonu komuś nieświadomemu i ryzykować, że potem będzie tak wpieniony jak ja, jednak wydaje się to najprostsza opcja. Na korzyść pozbycia się go przemawia też fakt, że sam juz czuje się jak kretyn po tylu reklamacjach... Tak moje pismo gdzie zamieniają wadę w problem a problem w cechę jest bajeczne.
@Lamcza: Że zacytuję odpowiedź Samsunga na pismo Rzecznika Praw Konsumentów w Krakowie: "W opinii Autoryzowanego Serwisu oraz Działu Wsparcia Technicznego Samsung telewizor jest w pełni sprawny, i nie kwalifikuje się do naprawy/wymiany gwarancyjnej. Nierównomierne świecenia panela LCD, nawet podświetlanego diodami LED jest charakterystyczną cechą tego rodzaju ekranów, nie tylko w przypadku produtów firmy Samsung (...) Nie jest to wada urządzenia."

Pomimo faktu że mam opinie Rzeczoznawcy (oczywiście rzeczeczoznawca stwierdza że to