Wpis z mikrobloga

@piotrekkk: Oni tam mają dobry rozpierdziel, także pewnie są jakieś skomplikowane powody. Na przykład według nich dwukrotnie zmieniałem adres, który był podany na formularzu papierowym i przez to straciłem AŻ 7zł (za pierwszym razem przesyłka przyszła niedługo po skardze, ale adresu nie zmienili :/).
@czuraj: Może orientujesz się czy ma jakieś znaczenie to, że zaznaczyłem w formularzu online, że nie zgadzam się na dołączenie mnie do bazy Cyfrowego Polsatu - czy coś w tym stylu. Tam było 5 punktów, gdzie wyrażało się zgodę lub nie. W dwóch potwierdziłem, w trzech nie. Jeszcze nie wysłałem tego formularza pocztą (tylko online) i teraz mam wątpliwości czy nie będzie problemu z tym, że chciałem chronić się przed potencjalnymi
@czuraj: Ja nie zgodziłem się w punkcie 3,4 i 5. W 2 zaznaczyłem wszystko pozytywnie - ostatni punkt dwójki to tylko możliwa reklama mailowa, więc łatwo można to wrzucić do spamu.

A dostałeś już tę kartę? Jak długo musiałeś czekać?
@piotrekkk: Przepraszam, że dopiero teraz, ale wtedy już wyszedłem z Wykopu. Informacja informacją, ale ja akurat nie miałem ochoty podziwiać reklam :).

Dostałem kartę, pierwszą w marcu, drugą (wymiana przez operatora) jak "zabuliłem" w listopadzie. Musiałem czekać długo, bo oczywiście zwrotka przesyłki i takie tam z pierwszą kartą trochę trwały, później korespondencja i wyjaśnienie sprawy to kolejne dni. Natomiast drugą otrzymałem dość szybko - po kilku dniach. Generalnie powinieneś mieć swoją
@czuraj: W takim razie, to dobrze, że nie przyczepiali się tych odmów :)

Z drugiej strony szkoda, że aż tak długo trzeba czekać. Kupiłem sobie tablet kilka dni temu i miałem nadzieję na w miarę szybką możliwość mobilnego dostępu do Internetu.

Dzisiaj wysłałem do nich list.