Ludziska, podajcie jakiś dobry poradnik do Blendera jeżeli chodzi o modelowanie. Skończyłem przed chwila pierwszy model noża, ale nie wygląda on za dobrze. I chyba za dużo robię "poly" czyli kątów(?) czy jak to tam się zwie, jak to można ograniczyć?
I mam jeszcze jeden problem: jeżeli mam stworzone pierwsze odbicie np. ostrza i chcę go pogrubić to go exudować czy zrobić lustrzane odbicie i wtedy exudować? Bo na jednym timelapse koleś tak robił, a potem wziąłem drugi timelapse i robił to inaczej - który sposób jest poprawny?
@GrabkaMan mam referencyjne zdjęcie noża, ustawiam go sobie na płaszczyźnie, tworzę plane'a - po skończeniu np. rękojeści chcę ją pogrubić, bo na początku jest płaska i tutaj nie wiem czy po prostu exudować, czy jak na poradnikach robią najczęściej czyli tworzą lustrzane odbicie (które u mnie nie działa) poprzez modyfikator mirror i potem exodują 2 elementy na raz.
@Xoniak: Pogrubia przedmiot. Ustawiasz sobie jak bardzo gruby ma być i on to robi. Nie do końca też rozumiem, co chcesz zrobić. Podeślij jakiegoś screena czy też tutorial.
I mam jeszcze jeden problem: jeżeli mam stworzone pierwsze odbicie np. ostrza i chcę go pogrubić to go exudować czy zrobić lustrzane odbicie i wtedy exudować? Bo na jednym timelapse koleś tak robił, a potem wziąłem drugi timelapse i robił to inaczej - który sposób jest poprawny?
#grafika3d #blender
@Xoniak: Co masz na myśli?
@Xoniak: Tylko i wyłącznie na początek BlenderGuru albo CG Geek
@Xoniak: Dużo możliwości.
1. Skorzystać z ctrl+x na powierzchni płaskiej, czy na prostej, która ma dużo vertów niepotrzebnych.
2.
Dzięki za poradniki :-)
Nie do końca też rozumiem, co chcesz zrobić. Podeślij jakiegoś screena czy też tutorial.
4:15
Ale jak używam modyfikatora mirror i ustawiam go na osi Z i próbuję go przesunąć tak jak na filmie to go nie ma.