Wpis z mikrobloga

Napisałem dziś mail do #decathlon z prośbą o uzasadnienie tego, że jednym wymieniali na dowolne produkty, a innym tylko na buty. Oto odpowiedź:

[...]dziękujemy za przesłaną wiadomość. Informujemy, iż dokonanie wymiany na zupełnie inny produkt, było nieporozumieniem zarówno ze strony klientów, jak i z naszej strony. W przypadku złożenia zamówienia na buty, proponujemy dokonanie wymiany na inne buty. Niestety, ze strony klientów zostało to wykorzystane do wymiany na inne towary. Również nieznajomość polityki firmy przez naszych pracowników spowodowało wprowadzenie części klientów w błąd. Przepraszamy za nieporozumienia.

W ramach złożonego zamówienia, proponujemy wymianę na inny model obuwia do 200 zł.


Czyli możecie przestać napastować ich o wymianę na coś innego, gdyż prawdopodobnie nie odniesie to już pożądanego skutku :P

#anulacja
  • 15
@testuje: Zamówiłem jedne męskie i jedne damskie. Wymianę męskich zaproponowałem, od razu po mailu od nich, na buty Adidasa za 219.99, a nad damskimi zastanawiałem się dłużej i w końcu chciałem kurtkę poniżej 200. Pierwsza oferta została rozpatrzona pozytywnie, ale kurtki już dać nie chcieli :P
@testuje: Nie mówię, żeby proponować, bo teraz pewnie to nie przejdzie. Mówię tylko, że mi przeszło, ale to było jeszcze przed problemami z zamawianiem innych produktów do 200 zł. Chociaż... najwyżej Ci odmówią ;) Co dziwne, to ktoś wcześniej pisał o braku możliwości wymiany na droższe+dopłata, bo rzekomo system nie pozwoli - jak widać prawdy w tym niewiele ( ͡° ͜ʖ ͡°)