Wpis z mikrobloga

Akurat 100% tego jest prawdą, ale ciekawe jest to, że zadali sobie tyle trudu aby to wszystko podliczyć. Musieli podliczyć przewinienia z wszystkich kont. Poza tym ciekawe, że ta odpowiedź nie jest z szablonu.
  • Odpowiedz
-robi ddos (na co?)


@ziomegson: Jeżeli przez 7 minut ddosujesz serwer gry na którym toczy się gra to gra zostaje unieważniona i nie tracisz LP. A typowy drophack to scrashowanie serwera gry poprzez wykorzystanie buga w kodzie np wysyłając pakiet MovementReq z networkID turreta przed wysłaniem SynchVersionAns (czyli pełnym uwierzytelnieniem). Stąd to rozróżnienie.
  • Odpowiedz
@typowytypek: Kwestia podejścia. Ja zawsze w każdym przypadku wykorzystuje wszystkie dostępne mi metody aby osiągnąć swój cel, a że pracuję jako programista/sieciowiec.
  • Odpowiedz