Wpis z mikrobloga

Niedawno wysyłałem kumplowi kasę przelewem. Żeby szybko doszło użyłem przelewu natychmiastowego, który jest obsługiwany przez serwis Blue Media. Jako, że część tych pieniędzy to była kaucja, która miała być zwrócona to mi kumpel odesłał hajs. Problem w tym, że wysłał na adres podany przy przelewie, który ode mnie dostał, a tam wyświetlały się danego tego Blue Media, a nie moje. Da radę jakoś cofnąć taki przelew? Został on już niestety zaksięgowany. Bank kolegi to ING
#kiciochpyta #banki #przelew
  • 8
via Android
  • 0
@Logan00:
@ripp1337: wygląda na to, że kasa jednak zostanie automatycznie zwrócona na konto kumpla, chociaż może to parę dni zająć. Zaraz będzie kumpel dzwonił to wtedy będę miał pewność. W sumie nie jest źle :-P
@FriQ: czasem na mirko jest bardziej rzetelnie. Kiedyś wysłałem kasę na złe konto (z ING do PKO) i zadzwoniłem na infolinię ING, to mi babka powiedziała, że zgodnie z polskim prawem bankowym jedyne co mogę zrobić, to POPROSIĆ odbiorcę przelewu o zwrot ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Android
  • 0
@FriQ: dlatego, że pisanie ma mirko jest darmowe i może ktoś miał podobny problem, a infolinia Blue Media jest płatna. I tak zaraz kumpel będzie tam dzwonić. Nie wiem co jest złego w zapytaniu się dodatkowo na mirko
albo nie korzystać z takich rzeczy, tylko bezpośrednio wysyłać z pko albo do pko. zawsze tam jest to wtey bardziej do ogarniecia bo bank weryfikuje po numerze konta, odbiorcy, adresie.