Wpis z mikrobloga

@moriturius: @blisher: próbowaliście przerzucić enkodowanie H.264 na dajmy na to 4 rdzeń, a grę puścić na 1-3? Nie ma dużego spadku FPS w grze z tego tytułu a lepiej to wychodzi jak dwie roboty w tym samym korycie ;)
Tylko nie wiem czy jeden rdzeń da radę to przetwarzać w FHD, to już wasza działka bo ja mam czarny ekran w tej aplikacji ;)
@blisher: zrobić tak by gra korzystała z 3 rdzeni, czyli 4-ty mamy wolny. I ten czwarty wykorzystać do enkodowania materiału video (co teraz robią nowe karty graficzne, a że nie posiadamy takich to robi to CPU, dosyć nieudolnie).

Testując na czarnym nagraniu(a FPSy mimo to spadają), te rozwiązanie działa, aczkolwiek któryś z was, z działającą aplikacją musiałby sprawdzić czy taki jeden rdzeń jest w stanie płynnie to przetwarzać, bo z tym
@moriturius: od czasów XP już jest chyba :D
Podajcie może swoje ustawienia w jakich nagrywacie?
@blisher:
Z tego co zauważyłem przy 30FPS i nagrywaniu okna o rozdzielczości ~HD i jakimś słabym bitrate jeden rdzeń a przynajmniej mój(Phenom II@2.5GHz) zupełnie się nie wyrabia, 2 rdzenie to ostrzeżenie o wysokim zużyciu CPU przez programik a na 3 rdzeniach całkiem spoko, jest ~15FPS przyrost w porównaniu do zwykłego nagrywania.
Ustawiamy BF3 na rdzenie
@johnny-oio: Jak wrzuciłem na 2 rdzenie BFa to mocno ciął. Przy pracy na 3 rdzeniach radził sobie bardzo ładnie, ale niestety po włączeniu nagrywania OBSem (nawet jak dałem mu cały jeden osobny rdzeń) to była lipa. Ogólnie pokazywał mi informację, że jest klops z nagrywaniem bo za duże obciążenie proca (na 1 rdzeniu nie wyrabiał OBS). Spróbuję podobny numer z Gaming Evolved teraz