Wpis z mikrobloga

Na którym roku najlepiej szukać staży studenckich? Na razie jestem na 1 semestrze (studiuję ekonomię) i mimo, że staram się uczyć systematycznie i nieco wybiegać poza program to w sumie niczego pod względem zawodowym ze studiów nie wyniosłem.
Czytam sobie ten wykop:
http://www.wykop.pl/link/2319848/czy-staze-studenckie-powinny-byc-platne/
I trochę strachłem o swoją przyszłość. W sumie to mógłbym nawet na jakiś bezpłatny staż się udać żeby nałapać wiedzy i doświadczenia, co mogłoby dać jakieś profity w przyszłości, ale jeśli miałbym tylko robić ksero w jakimś biurowcu czy coś, to naprawdę czarno to widzę.
#studbaza #studia
  • 12
  • Odpowiedz
@ripp1337: Nawet na I semestrze? W sumie niedługo sesja, pełno kolosów itd. to może poczekam do okolic lutego-marca. Ale mimo wszystko jak takich staży szukać? Bo chyba nie na olx czy gumtree?
  • Odpowiedz
@tardis: Trudno mi powiedzieć, na moich studiach staże i praktyki to troszkę inna bajka. Wg mnie powinieneś się zastanowić, co chcesz robić, samodzielnie namierzyć firmy, które się tym zajmują i na spokojnie aplikować. Co do tego, że to dopiero pierwszy semestr - to nie ma znaczenia, doświadczenia zawodowe to co innego niż wiedza akademicka i nie można zacząć zbyt wcześnie. Ale można zacząć za późno ; )
  • Odpowiedz
@ripp1337: No właśnie, a ja gówno wiem. Znajomych nie mam, na wypoku nie pomogą. Jedyne co mam to w sumie internet i staram się jak najlepiej wyciskać z niego informacje, ale mózg mi już powoli zaczyna parować od napływu informacji z różnych niesprawdzonych źródeł.
  • Odpowiedz